Reply on: S499.1023 #240580:
Neviem. Hovorím o ideálnom svete, chápem isté ekonomické negatíva takéhoto riešenia.Do istej miery by podobným príkladom ale na úplne inej mierke mohli byť napr. Stockholms Spårvägar ktoré vlastnia nejaké (zrejme jazdené) kĺbové autobusy ktorými hradia električky buď v prípade výluky, alebo operatívneho výpadku. https://www.ss.se/var-trafik/buss/
810zssk
Samozrejme rozumiem aj tvojmu pohľadu optikou toho ako NAD u ZSSK vyzerá dnes. Ale stále sa mi úzke dvere a úzka ulička zdajú byť lepšie ako nutnosť za jazdy stáť.
V ideálnom svete by ZSSK, alebo nejaký jej partner mal flotilu kĺbových LE autobusov na účely výluk na tratiach s vysokým dopytom (či už je to hradenie regiovlakov okolo BA, alebo rýchlikov na južnom ťahu).