Reply on: 810zssk #240576:
Zmluvní partneri ZSSK majú presne to, čo ZSSK požaduje - čo najlacnejšie autobusy s 45 sedadlami a batožinovým priestorom. Môžeme si gratulovať, že v BSK to má Satur transport s relatívne novou flotilou, ostatné regióny buď riešia SADky alebo obskúrni súkromníci s 15-20ročnými Iliadami, Futurami a Axermi. Neviem, ako zvládajú pravidelné NAD, ale nezazmluvnenie žiadnej pohotovosti má pri mimoriadnostiach za následok to, že autobusom to trvá a príde ich len toľko, koľko sa zohnalo vodičov - čiže aj tak treba cestovať na stojáka.Ja by som bol prvý za to, aby si nejaký región uchytil človek s jazdenkami z Nemecka/Škandinávie čo majú veľké dvere, nízku podlahu, miesto na státie, pohodlné sedačky a max koše nad hlavami... Ale to najprv treba vysvetliť železniciam, že také niečo chcú

Trammat