Reply on: 810zssk #240553:
Obávam sa, že v MDV občas ani netušia čo znamená IDS.
Jasné. Išlo mi o to, že asi ťažko nájdeš človeka cestujúceho povedzme z Bratislavy, ktorý by Ti povedal "no minule sme boli v holding patternu hodinu, nabudúce idem [autom|vlakom|autobusom*]"
Že na trase, kde je použiteľná náhrada v podobe 93, ktorá je rýchlejšia ako vlak a jazdí každých pár minút, sa ide ZSSK roztrhnúť, aby zabezpečila náhradnú dopravu. Pritom by stačilo dohodnúť sa s DPB o mimoriadnom uznávaní lístkov, napríklad.

Snáď v roku 2019, keď bola dlhodobá výluka Rajka - Hegyeshalom a na maďarskom úseku bola NAD, tak tie vlaky boli odrieknuté niekoľko dní po sebe, lebo ZSSK nemala ani tú blbú 812. Teraz od 24. augusta bude opäť NAD v Maďarsku, ale preventívne bude NAD aj na slovenskom úseku a v Rajke asi bude prestup z NAD do NAD.
Ike
Veru, môže sa meniť, ale môže sa aj zmenšovať. Pamätám si raz v Spišskej Novej Vsi mal IC vlak plánovaný odchod o 2 minúty a meškanie 10 minút. S kamarátom sme šli na čapák. No a ako som sa zaboril do peny, tak vidím, že niečo na lokálne pomery čisté zastavilo pri peróne. Najprv som neriešil, ale potom sme čapáky odložili a nastúpili po odpískaní. Bolo to naše IC