Reply on: milanko79 #240589:
1. Trochu sa ukľudni, nikde som nepísal že by to musela vlastniť priamo ZSSK, naopak na začiatku tejto debaty som explicitne písal že by mohlo ísť aj o externého partnera. Celkovo nie som fanúšikom "in-house" dopravcov.2. Vodiči jazdia všakovakejšie výkony než ísť na tri dni do Lovinobane.
3. Keby si čítal pozorne, zistíš že som nikdy nepísal o nízkopodlažných vozidlách, ale low-entry vozidlách. Tie kufre na batožinu mať môžu. Vzhľadom na to že klubovým LE busom som za posledný mesiac išiel (mimo Slovenska) asi 10 krát som si pomerne istý že sa vyrábajú.
(Obávam sa, že aktuálne nastavenie sa jednoducho mentálne dedí z čias, keď sa na výluky pozvážali zájazdové Karosy z jednotlivých stredísk ŽSR, ktoré toho inak veľa nenajazdili. Ako kapacitná výpomoc sa "rovnaký tovar" zazmluvňoval u súkromníkov, a po dožití busov ŽSR sa to jednoducho celé prelialo na súkromné plecia bez nejakého hlbšieho uvažovania. A dnes, keď tak správca ako aj dopravca trpia na obrovské podfinancovanie, sotva sa nájde vôľa budovať vlastnú flotilu alebo brať dopravcu za 2,15, ak to niekto odjazdí síce horšie, ale za 1,45.)
S499.1023