Reakcia na: 810zssk #240571:
Rozumiem argumentom a sú logické. Len z praxe, keď si predstavím svoju poslednú NAD z dôvodu podbíjania trate medzi Ličartovcami a Drieňovskou Novou Vsou, tak teda mestský kĺbak by asi svoju prácu spravil lepšie ako Karosa LC 936. Jedna vec je vysokopodlažný nástup, druhá vec sú úzke dvere, ďalšia vec úzka ulička (nikdy som nevidel vodiča otvárať batožinové podpalubie), takže s kufrom na kolečkách je to radosť, buď zavadzia v uličke, alebo na sedadle. Cez úzke dvere sa pomaly nastupuje, takže celý výstupno-nástupný a nástupno-výstupný tetris trvá viac ako samotná jazda (v tomto prípade).Nehovoriac o tom, že medzi Ličartovcami a Drienovskou Novou Vsou je to 4,9 km, čo je pre mestský autobus znesiteľné. Priznám sa, že som nepochopil, prečo tú NAD nepotiahli až do Prešova, čo by bolo 13,2 km, čím by väčšine osadenstva vlaku, ktorej destinácia bola Prešov, ušetrili nemálo času. Lebo celé rošády trvali celkovo 41 minút.
Mám interné presvedčenie, že keby tam namiesto troch Karos zastavili dva kĺbaky a potiahli sa do Prešova, že by to bolo oveľa znesiteľnejšie. Čím menej vozidiel, tým lepšie, už som zažil čakanie na "stratený" posledný autobus. O fuckerovi cyklistom nehovorím.
810zssk