Reakcia na: 810zssk #240590:
1. Externý partner sa objednáva teraz, tak úplne nerozumiem vašej myšlienke. Len s tým že teraz je to viac dopravcov, aby to bolo čo najlacnejšie a vy ak som dobre pochopil navrhujete aby to robil jeden dopravca. Bohužiaľ je to ekonomicky nevýhodné, ten dopravca by mal väčšie náklady na prevádzku=vyjde to drahšie=nevýhodné.2. A rozmýšlal ste nad tým ubytovaním? Zase náklady navyše=vyjde to drahšie=nevýhodné
3. Schválne som písal nízkopodlažný keďže som si myslel že ste si len pomýlil výraz, ospravedlňujem sa. No nevedel som ani o existencii takéhoto modelu a ani si neviem predstaviť ako to vyzerá v interiéri takéhoto vozu. Mohol by ste mi napísať výrobcu a model? Rád by som vedel viac. Ďakujem
(Obávam sa, že aktuálne nastavenie sa jednoducho mentálne dedí z čias, keď sa na výluky pozvážali zájazdové Karosy z jednotlivých stredísk ŽSR, ktoré toho inak veľa nenajazdili. Ako kapacitná výpomoc sa "rovnaký tovar" zazmluvňoval u súkromníkov, a po dožití busov ŽSR sa to jednoducho celé prelialo na súkromné plecia bez nejakého hlbšieho uvažovania. A dnes, keď tak správca ako aj dopravca trpia na obrovské podfinancovanie, sotva sa nájde vôľa budovať vlastnú flotilu alebo brať dopravcu za 2,15, ak to niekto odjazdí síce horšie, ale za 1,45.)
Ike
Nehovoriac o tom, že medzi Ličartovcami a Drienovskou Novou Vsou je to 4,9 km, čo je pre mestský autobus znesiteľné. Priznám sa, že som nepochopil, prečo tú NAD nepotiahli až do Prešova, čo by bolo 13,2 km, čím by väčšine osadenstva vlaku, ktorej destinácia bola Prešov, ušetrili nemálo času. Lebo celé rošády trvali celkovo 41 minút.
Mám interné presvedčenie, že keby tam namiesto troch Karos zastavili dva kĺbaky a potiahli sa do Prešova, že by to bolo oveľa znesiteľnejšie. Čím menej vozidiel, tým lepšie, už som zažil čakanie na "stratený" posledný autobus. O fuckerovi cyklistom nehovorím.