Reakcia na: IBBI #238689:
Prvá vec, ktorú blokoval, boli tri varianty petržalskej rýchloelektričky cca v roku 2005 
Za posledný rok je to už iksté vyhlásenie, ako ho odstavia, ale som trochu skeptický, keďže neprestal ani po (údajnej) bitke či právnych krokoch iniciovaných niektorými stavebníkmi.
Ale DKR bol iný príbeh, tam vyskakovali dediči reštituentov časti pozemkov pod meniarňou, nie tento výkuk.
Erasmus
Cieľom návrhu je posilniť obsluhu oblastí Pántov, hornej Rače (Alstrova, Potočná), a čiastočne aj Slanca. Nepridávam linku na Račiansku (lebo zápchy) a snažím sa, aby na každej linke bola aspoň 1 konečná so zázemím pre vodičov:
52 - všetky spoje v celej trase Stanica Vajnory - Rača, Potočná (zázemie pre vodičov riešiť dohodou so ŽSR vo Vajnoroch), int. 20/30/20//30
- nové 2 zastávky na znamenie, ako navrhuje Urbanway 2423 v #238673
55 - Rača, Na Pántoch - (po l. 65) - Detvianska - Nám. A. Hlinku - Jurkovičova - Knižkova dolina - posledné 2 ako úplne nové zastávky:
- Jurkovičova v ul. Knižkova dolina pri križovatke s Alstrovou a Jurkovičovu
- Knižkova dolina - konečná na na parkovisku nad amfiteátrom v Rači, miesta je tam dosť
int. 15/30/20//30 min. - preklad s l. 65
zlepšenie pre rezidentov + rekreačná doprava cez víkend
56 - vrátiť obojsmerne na Alstrovu (nutné vyriešiť parkujúce autá) - tj. OC Rača, resp. Tbiliská - MiÚ Rača - Kubačova, NKD - Barónka - Nám. A. Hlinku - Detvianska a ďalej smer Studená
Slanec nejde riešiť definitívne bez rozšírenia Horskej pre MHD a/alebo stavby obratiska v oblasti, takže len núdzovo:
75 - po novom 12m busy miesto 18m, adekvátne posilniť interval, z Kadnárovej predĺžiť na bývalú konečnú l. 156 na križovatke Peknej cesty a Horskej, medzi Slancom a Kadnárovou zast. Horná na znamenie