BID vyhlásila súťaž na stvárnenie dizajnmanuálu IDSBK: https://www.idsbk.sk/oznamy/az1m001ob41d/?fbclid=IwAR3lmbfBSboLH3gmFvX1c0zfCFeb7Bg7Y833l8oPIuJC75s9w44bOKnryGk
Odmysliac si, že daný postup je maximálne nezvyčajný (keďže sa počíta s využitím už existujúceho logotypu), je fajn že sa pozornosť venuje aj týmto veciam.
Zároveň je medzi materiálmi možné nájsť finálnu verziu farebného kódovania liniek (nosné linky sa budú rozlišovať aj u PAL): https://www.idsbk.sk/download/az1f004rx40d.pdf
Odmysliac si, že daný postup je maximálne nezvyčajný (keďže sa počíta s využitím už existujúceho logotypu), je fajn že sa pozornosť venuje aj týmto veciam.
Zároveň je medzi materiálmi možné nájsť finálnu verziu farebného kódovania liniek (nosné linky sa budú rozlišovať aj u PAL): https://www.idsbk.sk/download/az1f004rx40d.pdf
Potom zistil, že to je slušný biznis a začal sa zapájať prakticky do všetkých konaní v Bratislave a aj mimo nej...
hroch
Zadrhelom takehoto dlheho Racianskeho vymetaku by bolo to, ze by v spicke (najma rannej) trcal v zapche na Racianskej a vyrabal by si meskania. A ak by nesiel po Racianskej (ale napr po Kadnarovej), tak by sa zas stracala pointa zvazania k prestupom.
Takze hoci mi ti pride ako zaujimavy napad, v konecnom dosledku suhlasim s Urbanwayom dole #238673), ze efektivnejsia by asi bola optimalizacia sucasnych liniek tak, aby zvazali ludi k elinam bez toho, aby sa zasekali na Racianskej.