BID vyhlásila súťaž na stvárnenie dizajnmanuálu IDSBK: https://www.idsbk.sk/oznamy/az1m001ob41d/?fbclid=IwAR3lmbfBSboLH3gmFvX1c0zfCFeb7Bg7Y833l8oPIuJC75s9w44bOKnryGk
Odmysliac si, že daný postup je maximálne nezvyčajný (keďže sa počíta s využitím už existujúceho logotypu), je fajn že sa pozornosť venuje aj týmto veciam.
Zároveň je medzi materiálmi možné nájsť finálnu verziu farebného kódovania liniek (nosné linky sa budú rozlišovať aj u PAL): https://www.idsbk.sk/download/az1f004rx40d.pdf
Odmysliac si, že daný postup je maximálne nezvyčajný (keďže sa počíta s využitím už existujúceho logotypu), je fajn že sa pozornosť venuje aj týmto veciam.
Zároveň je medzi materiálmi možné nájsť finálnu verziu farebného kódovania liniek (nosné linky sa budú rozlišovať aj u PAL): https://www.idsbk.sk/download/az1f004rx40d.pdf
Urbanway 2423
Inak, nápad celkom dobrý. Pánty si určite zaslúžia celotýždenný 15-minútový interval. L55 by podľa mňa bolo zbytočné ťahať až na Slanec a Depo Krasňany, tam by skôr mala jazdiť L51. Okrem toho by po Horskej tuším autobusy momentálne nemohli jazdiť.
V úseku Kubačova NKD - Slanec, by podľa mňa bolo prospešnejšie, keby autobus jazdil po Kadnárovej a Kubačovej, aj keď tu by asi malo väčší zmysel predĺženie linky zo Slanca (napr. 51) niekde do Rače.
Čo sa ul. Pri vinhoradoch týka, tak tam by sa mali zriadiť dve zastávky - pri Nám. A. Hlinku a niekde v strede pre L52. Na 52 by určite mal zvýšiť počet spojov na Potočnú (a viesť ich normálnom intervale) cez PD a mali by sa konečne zosynchronizovať 52 a 65 medzi Detvianskou a Tbiliskou.
L55 by som osobne viedol v Rači okružne po trase L56 cez Barónku (alebo nejako inak okružne), aby sa aj tam trochu zlepšilo spojenie. Pri ťahaní cez Karpatské nám. by mohol byť problém s prestupom na električku na Púchovskej.
EDIT: Na záver ešte dodám, že podľa mňa "račiansky vymeták" na spôsob L99 netreba, len treba trochu poupraviť a zoptimalizovať súčasné linky, príp. jednu pridať.