Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #230323:
Keby sa na podobnom základe "ten jeden vodič dôjde tú jednu zastávku aj pešo" zredukovali aj služobné spoje, do akej výšky by si sa posral?
Reakcia na: Ike #230339:
Presne tak ako vravíš!!!

Pre cestujúceho všetko,aj za cenu,že ten vodič nestihne spoj nebodaj sa nedostane v riadnom čase tiež "domov" ako človek.
Reakcia na: 810zssk #230324:
V meste, v ktorom sa nachádzam, idú posledné denné spoje zo vzdialenejších konečných okolo 01:30, bezprostredne nadväzujú nočné spoje v intervale 60 min., cez víkendy 30 min. Z toho by sa Ľudevít Velislav "ajvodičisúlenľudia" posral do značnej výšky.
Reakcia na: N/A #230336:
Lebo do oblasti Holíčskej chodia dve ďalšie denné linky a dve nočné linky, čiže má zabezpečenú obsluhu nie len po 23:00, ale 24 hodín denne. Keby napr. k NOÚ jazdila večer iná linka, tak neriešim tu 209.
Reakcia na: N/A #230338:
Ako sa to hovorí? Keď sa minú argumenty, prichádza na rad hádzanie stoličiek?

Pre mňa je slniečkar človek, ktorý žije v naivnej predstave o nejakom fungovaní sveta, alebo jeho oblasti, a verí tomu napriek tomu, že je to v praxi nerealizovateľné až utopické. Na jednej strane sú to možno ľudia, ktorí si myslia, že Bratislava môže fungovať bez áut alebo cestnej dopravy, na druhej strane ľudia, ktorí si myslia, že dopravné problémy sa vyriešia stavbou parkovacích miest (samozrejme zadarmo). Vallova parkovacia politika je v princípe triezva streľba niekde do stredu.

A základná dopravná obslužnosť nemá nič spoločné s naivitou. Cestujúci tu nie sú pre vodičov, ale vodiči pre cestujúcich.
Reakcia na: MatejBA #230337:
#budeteplatitzaauto!!!
#mhdvasodvezievsade!!!
#budetechoditvsademhd!!!
#parkovaciapolitikavalloteam!!!

Och bože,ale čo už aj "slniečkári" musia byť
Reakcia na: N/A #230336:
Boha ty sa tu snad chces zhovadit. A preco nejazdi L133 cely den? Alebo L191? Alebo L59?

1. Smolenicka je 330 metrov PO ROVINE od Holicskej. Od Magurskej k NOU je to 920 metrov HORE KOPCOM. Vidis ten rozdiel?

2. Holicska ma obsluhu aj po skonceni L94 linkou L68, ktora z Trnavskeho myta jazdi az do 23:22 a na Holicskej si o 23:45.

3. Zo Zochovej sa vies dostat priamo na Smolenicku a prejst hore spomenutych 300 metrov. Zaroven z mesta sa takmer odkialkolvek dostanes priamo na Trnavske myto, odkial to mas na 1 prestup na L68, ktora jazdi celkom stedro az do konca.

4. Okrem L94, ktora konci skor, ti tam jazdi L93, L95, L98, L99 a nocaky, ktore su na Sintavskej (250 metrov po rovine od Holicskej) o 23:45 (N95 - teda ked pride posledny spoj L68) a 00:15 (N99, ktora ide aj priamo na Holicsku) a ako nahodou to idu aj cez Zochovu. K tomu mas N93 na Smolenicku a je tam o 23:42 (este skor ako L68 z Trnavskeho)
Reakcia na: 810zssk #230324:
Ak si teda taký odborník a si zastánca toho aby z/do každej "diery" chodil denný spoj aj o 23:00 tak prečo napríklad posledná L94 z Blumentálu ide niečo okolo 21:00???Nezaslúžili by si obyvateľia Petržalky pohodlný spoj na Holíčsku aj o 23:00 bez dvoch prestupov na Zochovej a Smolenickej???
Ten istý príklad ako s tou tvojou L209 a prejsť kúsok peši.
Reakcia na: 810zssk #230324:
A nezabúdajme,že sa musí prihliadať aj výkony vodičov,ktoré sa musia dodržiavať.Ale kľudne by mohli neskoré odchody zo vzdialených konečných aj u Trollov robiť služby tzv.nahrávky nočných vozov ktoré majú nástupy cca okolo 20:00 a robia až do rána.Denné služby by som nechal tak ako sú.
Reakcia na: marek1978 #230329:
Velmi veľa spojov už nechodí na prázdno do vozovne.Aj L39 zo Slávičieho údolia ide ešte 23:42 keď som dobre pozeral.L84 z Dúbravky ešte 23:42 smer Vozovňa.A vďaka týmto neskorím "zberačom" majú vodiči neskoré ukončenia po polnoci takpovediac nikdy nestíhajúc služobný spoj z vozovne na Hlavnú stanicu,lebo vodiča už nikto až k domu nedovezie.Veľa krát to vodiči rozoberajú v nočných spojoch,nechtiac to započujú aj cestujúci.Čiže ani mne by sa nepáčilo končiť po odchode Služobáku a čakat 30-60 minút na ďalší.Ešteže existujú tie "nočné príplatky" 🙂
Reakcia na: david1 #230332:
To ale nijak nevyriesi termin posledneho spoja.. 😕
Reakcia na: 810zssk #230326:
L209 by sa mala menit cca. bud.rok po prerobení pavučiny , aby každý spoj išiel až hore zo zachádzkou.

Reakcia na: marek1978 #230329:
Hladal som priklady spojov co idu "prec od vozovne", toto su uz skor dojazdy (aj ked sluzi ku cti ze beru ludi a nejde to sluzobne po dialnici).
Reakcia na: marek1978 #230329:
Ale to zapadá do toho pravidla čo písal Solider, že sa iba vracajú po trase linky do Vozovne (smerom k vozovni).
Reakcia na: 810zssk #230326:
A take linky ako 68 - 23:22, 98 - 23:18 a dokonca 83 - 23:30 z Dubravky
Reakcia na: N/A #230323:
To predsa môžeme aplikovať aj na vybrané linky na sedlo. A v prímestskej doprave môžeme zrušiť polovicu liniek. Len sa potom nečudujme, že máme autá parkujúce na detských ihriskách a modal split 90:10
Reakcia na: N/A #230323:
Tento obhajobný argument "aj vodiči sú len ľudia" milujem úplne že najviac. Pre tvoju informáciu, vodič tam nesedí zadarmo a nebudeš tomu veriť, ale DPB vypláca aj tzv. nočný príplatok za takéto "taxislužby".
Nie, nemáš pravdu, neskorými večernými spojmi naozaj necestujú len tí, ktorí vedia ten kúsok aj prejsť.
Reakcia na: Solider #230325:
Ďakujem za info. Z toho princípu existujú výnimky, námatkovo som našiel L50 o 23:10 z OD Slimák, 37 o 23:09 z Mosta SNP, 29 o 23:06 z Nového SND, 53 o 23:13 z Trnavského mýta (až do Vajnor)... Ten princíp považujem za nešťastný (najmä s ohľadom na to ako jazdia nočáky). Do budúcna by podľa mňa bolo lepšie aby premávka do 23:00 znamenala, že prvý taktový spoj po 23:00 ešte pôjde. V každom prípade ďakujem za odpoveď.
Reakcia na: 810zssk #230324:
Systém je nastavený tak, že všetky riadne denné spoje premávajú do 23:00. Po tomto čase sú už len dojazdy alebo linky, ktoré majú za konečnou vozovňu a sú ešte na svojej trase vedené ako riadne. Pri 209 by bol odchod po 23:00 a preto tam už nie je z Mliekarenskej žiadny spoj na NOÚ.
Reakcia na: N/A #230323:
1. V Bratislave sú ukončenia v porovnaní s inými mestami pomerne skoré, v Európe je bežné že vo väčších mestách denná premávka končí až po polnoci (ak sa nemýlim tak to do polovice 90. rokov bolo aj v BA). Z vodiča by kvôli spoju o 23:15 neubudlo, na abusoch sú služby čo majú ukončenie o 1:45.
2. Predĺženie prevádzky 209 o pol hodinu by znamenalo posledný spoj "hore" o 23:18, nie o polnoci. Dole by potom mohol ísť taktovo o 23:23 a okolo 23:45 už je v garáži. Žiaden spoj o 24:00 tam nie je.
3. Ak čokoľvek čo nevezie sto ľudí považuješ za taxislužbu, tak môžme zoškrtať polovicu MHD v Bratislave. MHD má zabezpečovať základnú dopravnú obslužnosť, čo zahŕňa aj menej vyťažené spoje, jednak pre zabezpečenie mobility a jednak aby bola alternatívou k autu. Končiť premávku už pred 23:00 mi príde príliš skoro-

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.