Reakcia na: MatejBA #193361:
Pravdu povediac aj čo poznám plno nešotoušov keď priletia do cudzieho mesta na letisko a majú batožinu tak neriešia aký typ autobusu im na to letisko príde či má 2 alebo 32 rokov, ide o to aby sa doňho dostali, netlačili tam, mali si kam položiť všetku batožinu a dostali sa do cieľa... teoreticky vo veľkej zime by sa malo v tom autobuse kúriť a vo veľkej horúčave by tam malo byť dobré vetranie...Skúsenosť z Ba hovorí cca čo píše Valec, že ak teraz, počas sezóny priletí lietadlo a slušná časť cestujúcich sa naláduje do kĺbovej sorky na 61 (najmä s objemnou batožinou), ďalej po trase sa do tej 61 ľudia dostávajú už iba s veľkými problémami alebo aj vôbec... V prípade kĺbovej karosy sa tam vedia tak rozložiť, že až do konca trasy (resp. stačí po Trn. Mýto) tam môžu cestujúci stále pristupovať a zmestia sa..
Vladimír
2. Každá zmena linkového vedenia budí odpor verejnosti, a tak by k nim malo dochádzať len v prípade nespochybniteľného prínosu pre väčšinu cestujúcich.
3. Prioritou číslo jeden by malo byť trolejovanie súvislých existujúcich autobusových liniek a nie smiešnych "výhonkov" s ktorými potom nikto nevie, čo si počať a vznikajú "nutné zlá".