Reakcia na: Tedomík #193337:
to je rozumny navrh, vyuzilo by sa hodne uz postaveneho vedenia, len uz vidim tie komentare tych, ktori dochadzaju z DNV a Lamaca:
- skratenie L21, prestup pri Tescu na trolejbus
- prestup z Lamaca pri Tescu na trolejbus a podobne
potom je tu este ta poznamka Petta o nepisanom pravidle o jednej linke spajajucej MC so sirsim centrom, vzdy sa najde fura argumentov pre a proti zavedeniu trolejbusu za autobus,
jedno je iste - preferovanie ekologickej dopravy je priorita cislo 1 v MHD
. Rovno ta všetci ukameňujú , spália za živa , hodia do moravy . Nehajte L21 tak ako je . Najlepšia linka ktorá kedy bola len nech do nej nikto nezačne štúrať
TomJ
63 by mohla byť v úseku Avion - Tesco, lebo Lamač má priamy spoj do centra vo forme 30+37. Samozrejme by to chcelo drobné úpravy. Ja by som navrhol takto:
L30 - ako doteraz, ale obojsmerná zachádzka do Tesca a vynechanie Segnárov
L37 - vynechať Tesco, prestup na 63 je na Patrónke
L130 - Vojenská nemocnica - (Záhorácka - Patrónka)* - Mokrohájska - Tesco - a ďalej ako dnes po zastávku Vrančovičova a odtiaľ ako 30 na konečnú Lamač
L23 - presmerovať v Lamači z Vrančovičovej po trase dnešnej 130 k Lidlu**
L92 - okrem spojov na a zo smien skrátiť po Krematórium, resp. nechať 92 len ako smenový spoj a v ostatných časoch mať iba linku 192.
* - trasa v zátvorke nie je nutná
** - môže zostať aj v dnešnej podobe