Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Keď už je reč o tých trolejbusoch, môžem vedieť, ako kedysi keď počas víkendov chodil na L32 niektorý z 6701-6706, ako vybočovali z hl. st. na Šancovú a ďalej na Pražskú? Lebo takto trolejbusová stopa nevedie.. A ešte by ma zaujímalo ako sa natrolejovávali smerom z DD na hl. st., na začiatku vedenia pri Valašskej bola "strieška"? A ešte ako sa vytrolejovávali, skrátka sa "utrhli", alebo bolo treba zastaviť? Dík 🙂
Reakcia na: Vladimír #193343:
ja nemam nic proti existujucemu linkovemu vedeniu, zmeny by urcite neboli vhodne, ked uz si ludia akotak zvykli, ide tu len o diskusiu, ktorym smerom by sa mala rozvijat trolejbusova doprava v moznostiach DPB, suhlasim s bodom 3, ale ktora linka by sa podla Teba realne dala zatrolejovat cela? podla mna je najidealnejsia volba kompletna 63-ka, ale kto to zaplati? mesto urcite nie a DPB moze na taku investiciu v mizerii, v ktorej sa nachadza, zrovna zabudnut, sanca je len s pouzitim penazi EU, len ich nejako nejako ziskat
ako som uz pisal v niektorom prispevku, som proti nezmyslom typu predlzenie vedenia v Ruzovej doline k Lidlu a podobne
Reakcia na: Tedomík #193337:
Ukoncovat linky pri Tescu Lamac je totalna uchylnost ak vezmeme do uvahy ze kusticek odtial je jeden z najvyznamnejsich prestupnych uzlov v meste (Patronka).
Reakcia na: trolejbus6207 #193342:
1. Súčasné linkové vedenie je v globále ako-tak dobré.
2. Každá zmena linkového vedenia budí odpor verejnosti, a tak by k nim malo dochádzať len v prípade nespochybniteľného prínosu pre väčšinu cestujúcich.
3. Prioritou číslo jeden by malo byť trolejovanie súvislých existujúcich autobusových liniek a nie smiešnych "výhonkov" s ktorými potom nikto nevie, čo si počať a vznikajú "nutné zlá".
Reakcia na: Tedomík #193337:
to je rozumny navrh, vyuzilo by sa hodne uz postaveneho vedenia,
len uz vidim tie komentare tych, ktori dochadzaju z DNV a Lamaca:
- skratenie L21, prestup pri Tescu na trolejbus
- prestup z Lamaca pri Tescu na trolejbus a podobne

potom je tu este ta poznamka Petta o nepisanom pravidle o jednej linke spajajucej MC so sirsim centrom, vzdy sa najde fura argumentov pre a proti zavedeniu trolejbusu za autobus,
jedno je iste - preferovanie ekologickej dopravy je priorita cislo 1 v MHD
Reakcia na: Tedomík #193338:
63 by som určite nerušil, ale 30 + 130 by som spojil do jednej linky z Mosta SNP do Lamača so zachádzkou vybraných spojov ku Krematóriu.
Reakcia na: Tedomík #193337:
Prvotná myšlienka nie je zlá, ale ľudia z DNV by Ti poďakovali, že si im zrušil priamy a rýchly spoj do mesta.
63 by mohla byť v úseku Avion - Tesco, lebo Lamač má priamy spoj do centra vo forme 30+37. Samozrejme by to chcelo drobné úpravy. Ja by som navrhol takto:

L30 - ako doteraz, ale obojsmerná zachádzka do Tesca a vynechanie Segnárov
L37 - vynechať Tesco, prestup na 63 je na Patrónke
L130 - Vojenská nemocnica - (Záhorácka - Patrónka)* - Mokrohájska - Tesco - a ďalej ako dnes po zastávku Vrančovičova a odtiaľ ako 30 na konečnú Lamač
L23 - presmerovať v Lamači z Vrančovičovej po trase dnešnej 130 k Lidlu**
L92 - okrem spojov na a zo smien skrátiť po Krematórium, resp. nechať 92 len ako smenový spoj a v ostatných časoch mať iba linku 192.

* - trasa v zátvorke nie je nutná
** - môže zostať aj v dnešnej podobe
Reakcia na: Tedomík #193337:
21 skrátit po tesco skús povedať celej DNV 😉 . Rovno ta všetci ukameňujú , spália za živa , hodia do moravy . Nehajte L21 tak ako je . Najlepšia linka ktorá kedy bola len nech do nej nikto nezačne štúrať
Inač v Lamači sa nejak nevyznám ale nebolo by dobré tam zrušiť 30, 63 a 130 a dať tam linku trebars na trase Z Mosta SNP cez Patrónku, Tesco Lamač cez starý Lamač a potom ako chodia teraz linky 30+63+130 na úseku Lamač-Bakošova a ďalej cez OC Lamač ku Krematóriu

Bola by v tom Lamači veľká časová strata?
Reakcia na: MatejBA #193327:
Škoda, že nieje nejaká cesta medzi hlavnou stanicou a Pražkou/Kramármi na mieste zakázaného prechodu per peších

To by sa potom dali spraviť 2 nosné linky spraviť trolejbus na trase

1.ASMN - Račianske mýto - Hlavna stanica - Pražská - Patrónka - TESCO Lamač
2. AVION - Bojnícka - Trnavské mýto - Račianske mýto - Hlavná stanica - Patrónka - TESCO Lamač

Linky by mohli jazdiť v intervale 10 min. (prekladovo Račianske mýto - TESCO 5 min.)

21 skratiť po TESCO, 63 zrušiť a namiesto nej linku 130 Lamač - TESCO. 30tku nechať 210 tiež zrušiť

Z TESCA by mohol byť civilizovaný prestupný terminál a prestupovalo by sa tam z týchto dvoj T-BUS liniek a prip. 207 a 212 na linky 20, 120, 30, 130, 21.
Reakcia na: Peon #193335:
mas pravdu, to som si neuvedomil
Reakcia na: trolejbus6207 #193334:
Linka 109 v podstate existuje v pôvodnej trase pod novým číslom (75).
Reakcia na: david1 #193331:
budem Ti oponovat - L107, L108 a L109 jazdili este dost dlho po zavedeni Trolejbusu na DH, tusim sa zrusili az v obdobi, ked sa zacalo precislovanie liniek, ale tym nie som si prilis isty...
Reakcia na: Petto #193330:
ja do toho zasa tolko nevidim, neviem, kolko sa da vylobovat, pre mna za mna by mohlo byt zatrolejovane cele mesto, som trolejbus pozitiv ?
otazkou zostava, kto by jazdil, ci DPB ma dost vodicov na trolejbusy a este dalsia dost dolezita vec - kam narvu tych 50 klbakov, ktore pocas dvoch rokov dorazia do BA + dalsich 30 kratkych vozov...

pri konci ery komancov(1989) bolo v BA 20 Sanosov - 18 na Hrobonke, 2 na Trnavke, cca 60 9Tr-iek, cca 50 14Tr-iek a obe vozovne boli narvane, potom v 91-om prislo 50 14Tr-iek a museli sa vyradit vsetky 9Tr-ky, aby sa popratali do vozovni, dufam, ze teraz taku blbost neurobia, ze by mohutne zacali vyradovat sice stare, ale este stale pojazdne vozy
Reakcia na: david1 #193331:
Linka 107 jazdila z Dolných Honov po zavedení trolejbusov ešte minimálne 8 rokov.
Reakcia na: trolejbus6207 #193329:
Ved aj na D.Honoch zrusili super rýchlu L107 do centra zo spustením trolejbambusov ... ☺
Reakcia na: trolejbus6207 #193288:
Ale ved zelene projekty ti EU rada financuje vid Hrobonka a Patronka. Ide o to kolko budes lobovat za dane projekty. Taka Mlynska dolina ma ovela vyssi potencial ako nejake zobojsmernenie Patronky ci Hrobonka len kvoli dojazdom/vyjazdom.

Ruzova dolina je nezmysel len v tom zmysle, ze naozaj ideme cerpat EU fondy na par metrov novej trate.

AVION , Mlynska a Brnianska s TESCO Lamač mali ist ako prve na lobing.
Reakcia na: MatejBA #193327:
aj to je mozna varianta, k tomu by stacilo zatrolejovat len dva useky - Brnianska-Patronka a Patronka-Tesco Lamac, cize by hrozil jeden prestup + spomalenie na trolejovom useku, kedze L21 nestoji na kazdej zastavke...
Reakcia na: MatejBA #193327:
To by neprešlo,lebo je nepisane pravidlo ze kazda m.č. musi mat priame spojenie s centrom alebo uzsim centrom. Hoc už DNV ma aj 28cku ?
Reakcia na: trolejbus6207 #193326:
Skor sa bojim, aby potom neskratili L21 po Tesco Lamac a nenahradili to na useku Tesco Lamac - ASMN trolejbusom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.