Reakcia na: Vladimír #193343:
ja nemam nic proti existujucemu linkovemu vedeniu, zmeny by urcite neboli vhodne, ked uz si ludia akotak zvykli, ide tu len o diskusiu, ktorym smerom by sa mala rozvijat trolejbusova doprava v moznostiach DPB, suhlasim s bodom 3, ale ktora linka by sa podla Teba realne dala zatrolejovat cela? podla mna je najidealnejsia volba kompletna 63-ka, ale kto to zaplati? mesto urcite nie a DPB moze na taku investiciu v mizerii, v ktorej sa nachadza, zrovna zabudnut, sanca je len s pouzitim penazi EU, len ich nejako nejako ziskat ako som uz pisal v niektorom prispevku, som proti nezmyslom typu predlzenie vedenia v Ruzovej doline k Lidlu a podobne
Tedomík
To by sa potom dali spraviť 2 nosné linky spraviť trolejbus na trase
1.ASMN - Račianske mýto - Hlavna stanica - Pražská - Patrónka - TESCO Lamač
2. AVION - Bojnícka - Trnavské mýto - Račianske mýto - Hlavná stanica - Patrónka - TESCO Lamač
Linky by mohli jazdiť v intervale 10 min. (prekladovo Račianske mýto - TESCO 5 min.)
21 skratiť po TESCO, 63 zrušiť a namiesto nej linku 130 Lamač - TESCO. 30tku nechať 210 tiež zrušiť
Z TESCA by mohol byť civilizovaný prestupný terminál a prestupovalo by sa tam z týchto dvoj T-BUS liniek a prip. 207 a 212 na linky 20, 120, 30, 130, 21.