Reakcia na: peterko39 #187941:
Ako som ti uz napisal inde, napadnuty bol. Teraz to riesi UVO.
to sa mi zda horsie, ale prakticky to pri sucasnom systeme ide vsade tak...
Rád by som bol optimista ako ty, ale nedá sa to. Nie po tom, čo tu predvádzajú....
tak tu bol pes zahrabaný!
Okej, v tom prípade sú moje príspevky irelevantné. Ale, skutočne bude prevádzkyschopný viac ako rok? 
o to nejde, ale tak, pozri ,v prvej etape to pojde po bosakovu. Po druhe, cim menej liniek, tym lepsie. Ci petrzalska radiala bude vynimka, a zavedieme tam rovno vsetky linky?
Vsade su dve, ale petrzalska bude mat uzsane 1-2 zastavky po bosakovu. Potebujes tam fakt tolko liniek? A skor som sa chcel vyhnut pridavaniu liniek k sucasnym linkam na safku. Preto jedina mi vychadza 6tka. Ano, mozes tam zaviest aj dalsie, ale zase len uz totalne napchas safko, ktore to pri sucasnom rieseni krizovatky neunesie.
ako je to aj vsade inde vo svete...pardon, vsade inde v meste
fanatikmhd
Ano, pocet spojov je dany dopytom. Ocakavas snad, ze predlzenim existujucich liniek sa dopyt na nich znizi? obavam sa bohuzial opaku, a s tym spojenym narast vozidiel. A nehovor mi, ze to kedysi safko zvladalo. V posledne dni prevadzky aut cez most sme casto krat stali az na farskeho! Zvladalo prd makovy. Ak tam teraz nabuchas v takej hustej frekvencii elektricky, MU tam budu urcite casto. Ano, po predlzeni tam bude potrebny interval hustejsi, no stale mi pride ako najzranitelnejsi bod celej trate safarikovo namestie. A len este jedna drobnost - ti, co studovali plany Pe trate, planuje sa po vybudovani obratiska na Bosakovej jeho buduca existencia i po predlzeni trate pre manipulacne, expresne (spickove) linky ci ako pomocne v pripade MU na trati? Ono taka Bosakova prave ako obratisko jednosmerne obojstranne jednokolajove by bohate pomohlo na takej radiale.