Tendre chcú nechať, vraj sa nestihnú vyhlásiť nové kvôli termínom http://www.tvba.sk/home/aky-je-stav-mhd-v-bratislave-590-/
Pritom by stačilo dať doložku k tendru, v ktorom by sa parameter počtu dverí zrušil. Hneď by sa zvýšil záujem výrobcov a tým aj lepšie ceny trolejbusov, ak výrobcovia uvidia, že majú šancu uspieť.
Pritom by stačilo dať doložku k tendru, v ktorom by sa parameter počtu dverí zrušil. Hneď by sa zvýšil záujem výrobcov a tým aj lepšie ceny trolejbusov, ak výrobcovia uvidia, že majú šancu uspieť.
Stale riesite CSS v Pe pre elektrickovu trat, ktora nebude hadam ani 5 rokov. Vcil sa vyuziju EF na stavbu po Bosakovu, a smitec. Dalej prachy nebudu (ak EU neuvolni dalsi riadny balik pre JeTi). CSS sa da nastavit tak, aby elektricka nikde nestala, pricom napr v takom svedsku som sa prave stretol s takym prvkom, ze na menej vytazenych "priecestiach" bolo normal zabezpecovacie zariadenie, kratke predzvananie, a elektricka preletela. V liberci tusim to je tiez, Petrzalka nema absolutne take cesty, kde by sa tvorili kolony alebo to nebolo mozne. Podla povodneho planu vedenia trasy (ktory +- je vzdy rovnaky) nastane problem akurat pri Jungmanovej, kde je celkom slusna doprava (Ale CSS by rovno vyriesila problemy s prejazdom cez tu retardovanu Tkrizovatku), a dalsie miesto asi az pri Technopole. Inde nie je taky prepravny prud, kde by nastalo akekolvke zdrzanie, co i len pri 90s intervale. A po dalsie, aj s nakupom novych vozov, sa Dp dle meho zbavi par poslednych srotov. Teraz ten vysmech v podobe znovuobnovenia uz davno vyredeneho vozidla z dovodu akutneho nedostatku prevadzkyschopnych vozidiel.......Moc tych elektriciek neostane volnych. Trat do Pe dostane minimalne interval l.95 co je 5min. Takze kazde 2,5min ak by sa vozy triafali na krizovatkach by bola krizovatka zastavena na malu chvilku. Problem?
Siemens iba programuje zadane udaje. Ak sa mu zada, ze na tej a onej krizovatke ma stale prednost IAD, tak pref nepref, stale auta prejdu a elektricka postoji.
iba bláboly a urážky...
Andreas.Papak
Inak tak isto Pri Vinohradoch/Komisárky sú pomerne blízko, Kraksňany a Nový záhon sú oproti špičke vždy nevyužité, nikto nevystupuje, nenastupuje, v 1. prípade maximálne vodiči, ale nie vždy... viem, že spraviť električkové zastávky na znamenie nie je len tak, minimálne by potom nesedeli časy, takže v konečnom dôsledku by sa čas neušetril, maximálne trochu energie...