http://www.zeleznicny.net/aktuality-z-nasich-trati/nehoda-ic507-pri-benadikovej/1/1433/0
Kto by chcel vidiet galeriu k vcerajsej nehode IC507 Kriváň s cestármi. Vidno, že rušňovodič vďaka plne loženému nákladiaku posypovým materiálom nemal najmenšiu šancu.
Kto by chcel vidiet galeriu k vcerajsej nehode IC507 Kriváň s cestármi. Vidno, že rušňovodič vďaka plne loženému nákladiaku posypovým materiálom nemal najmenšiu šancu.
aquila
co sa tyka rusenia zastavok a uspory, 20% je setsakramensky vela, dalej ta priemerna rychlost je bohuzial ciste teoreticka
aj ked hej zrovna dubravska radiala je na tom este docela OK, ale uz aj pri pokracovani od borskej po molecovu je to hustejsie, kde by sa to mozno dalo optimalizovat
je velka skoda, ze sa clenitost terenu nevyuzila na jedndouche a lacne zahlbenie isty casti trate uz pri uvodnom budovani a tym aj zvysena preferencia.
dalej nehovorim o zastavkach od seba 900m, ale napriklad zastavky tak vzdialene ako su v povodnom plane v petrzalke .. to je docela optimum,
skor v meste sa snazit o vacsi rozostup medzi zastavkami.
avsak takyto komplexny dokument ako pisal aj valec a viaceri bratislave chyba.
pritom s viacerymi malymi zmenami by sa dalo dosiahnut nesktutocne vela.
uz len potiahnutie dubravskej radialy po bory, urobit tam s TID a parkovisko, to iste pri predlzeni ruzinovskej radialy po TID ruzinov a napojenie na business cluster avion, detto predlzenie vajnorskej radialy po zeleznicnu zastavku vajnory a urobit tam prestupny bod.
radialu na mlynske nivy, pripravit petrzalsku radialu na vetvenie v ramci petrzalky..
ale normalne projektovane veci a nie hluposti CSSkovej lobby..
aj ked dubravka je na tom este docela dobre co sa tyka rozostupov