Reakcia na: Ámos #187864:
Tvoj príspevok znova dokazuje, že koľajová doprava ako nosný systém MHD v BA stačí, len treba drobnými a finančne zanedbateľnými úpravami dosiahnuť najvyššiu efektivitu. Čo sa týka neriadených prejazdov, polovica z nich by sa dala zrušiť. Pri niektorých riadených platí to isté - napr. Botanická. Stačí dovoliť otáčanie na CSS pri Riviére a celá CSS aj s priechodom sa môže zrušiť.
cize by mala zhruba asi taky osud ako zaustenie noveho mostu nad nabrezim .. ale funkcnost by bola uplne niekde inde.
Ámos
Mimourovnove riesenie alebo 100% preferencia OK.
Preriedenie zastavok, nie som si isty. Porovnanie s metrom neobstoji. teda pokial nechces popri elektricke s preriedenymi zastavkami tahat busy ako priblizovadla a mat v Dubravke tri zastavky elektricky aby si mal cca priblizne 900m useky medzi zastavkami.
resp ktoru konkretnu zastavku by si v Dubravke zrusil? Dnes su od seba najblizsie 300m a priemerne 400m. vzdialenost, ktoru zdravy clovek prejde za asi 5 minut. Za tolko prejde L5 Dubravku. (Krcace neratam, tam sa moc o ruseni zastavok vraviet neda) Cize kolko chces tym zrusenim usetrit? 20% prepravneho casu? cize minutu? Takze niekomu predlzime dochadzkovy cas o tri - styri minuty aby si jednu usetril? ?