Reakcia na: Ike #187867:
Ono je to všetko pekné, ale my s tým aj tak nič neurobíme, a kompetentným je to jedno, veď robiť preferenciu električiek, to by znamenalo, že by vo svojom Bavoráku strávil cestou do práce možno o pár minút viac, a to je nevýhodné 
Inak tak isto Pri Vinohradoch/Komisárky sú pomerne blízko, Kraksňany a Nový záhon sú oproti špičke vždy nevyužité, nikto nevystupuje, nenastupuje, v 1. prípade maximálne vodiči, ale nie vždy... viem, že spraviť električkové zastávky na znamenie nie je len tak, minimálne by potom nesedeli časy, takže v konečnom dôsledku by sa čas neušetril, maximálne trochu energie...

Ámos
Mimourovnove riesenie alebo 100% preferencia OK.
Preriedenie zastavok, nie som si isty. Porovnanie s metrom neobstoji. teda pokial nechces popri elektricke s preriedenymi zastavkami tahat busy ako priblizovadla a mat v Dubravke tri zastavky elektricky aby si mal cca priblizne 900m useky medzi zastavkami.
resp ktoru konkretnu zastavku by si v Dubravke zrusil? Dnes su od seba najblizsie 300m a priemerne 400m. vzdialenost, ktoru zdravy clovek prejde za asi 5 minut. Za tolko prejde L5 Dubravku. (Krcace neratam, tam sa moc o ruseni zastavok vraviet neda) Cize kolko chces tym zrusenim usetrit? 20% prepravneho casu? cize minutu? Takze niekomu predlzime dochadzkovy cas o tri - styri minuty aby si jednu usetril? ?