Reply on: fanatikmhd #187875:
len to su kulturne krajiny a nie bratislava! vlcik sa tu moze prsti ako nam tu ukaze, ale ukaze nam velke prd, akurat to, ze mesto bude statne ignorovat elektricku ako to robi aj teraz.v petrzalke su tie prudy a netreba zabudat ze su to vo velkej vacsine kapacitne komunikacie 2+2, ktor elen kvoli docasnemu vedeniu su 1+1 a divne klukate, lebo aj ti sudruhovia rozmyslali dopredu a nie ako vlcik a im podobni, ktori si dovidia tak po svoj nos a nie do buducnosti.
mimourovnove krizovanie mohlo zarucit ozajstnu atraktivitu cestovania a rychleho spojenia s mestom.
to ako sa stavia blby magoriat k rozvoju elektricky nam dokazuje kazdym jednym dnom, tym kvantum krizovatiek co rastu a brzdia elektricky, cu uz karloveksa, alebo vlastne aj central, alebo napriklad aj pri schvalovani OC saratovska sa magoriat uplne vysral na cele s celym blbym schlosserom na nejaku rezervu pre predlzenie elektricky po saratovskej...
cize to aka je zufala doprava je len obrazm akych neschopnych ludi tam dosadzaju.
http://img94.imageshack.us/img94/2874/saratovska.jpg
aquila
co sa tyka rusenia zastavok a uspory, 20% je setsakramensky vela, dalej ta priemerna rychlost je bohuzial ciste teoreticka
aj ked hej zrovna dubravska radiala je na tom este docela OK, ale uz aj pri pokracovani od borskej po molecovu je to hustejsie, kde by sa to mozno dalo optimalizovat
je velka skoda, ze sa clenitost terenu nevyuzila na jedndouche a lacne zahlbenie isty casti trate uz pri uvodnom budovani a tym aj zvysena preferencia.
dalej nehovorim o zastavkach od seba 900m, ale napriklad zastavky tak vzdialene ako su v povodnom plane v petrzalke .. to je docela optimum,
skor v meste sa snazit o vacsi rozostup medzi zastavkami.
avsak takyto komplexny dokument ako pisal aj valec a viaceri bratislave chyba.
pritom s viacerymi malymi zmenami by sa dalo dosiahnut nesktutocne vela.
uz len potiahnutie dubravskej radialy po bory, urobit tam s TID a parkovisko, to iste pri predlzeni ruzinovskej radialy po TID ruzinov a napojenie na business cluster avion, detto predlzenie vajnorskej radialy po zeleznicnu zastavku vajnory a urobit tam prestupny bod.
radialu na mlynske nivy, pripravit petrzalsku radialu na vetvenie v ramci petrzalky..
ale normalne projektovane veci a nie hluposti CSSkovej lobby..
aj ked dubravka je na tom este docela dobre co sa tyka rozostupov