Pokial ide o zastavky, riesenie podla mna nie je len tak povyberat zastavky a zrusit ich. Problematiku treba riesit komplexnejsie a okrem rusenia treba aj budovat nove zastavky (napr. zlucit dve zastavky do novej v strede).
Podla mna je blizko k idelu intonyho navrh: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2774
Akurat ja by som tie zastavky v centre riesil uplne inak: http://goo.gl/maps/vNGar - chyba sice zastavka Nam. L. Stura smer KV, ale je to kompenzovane priamym pristupom do centra zo zastavky Hviezdoslavovo namestie.
Podla mna je blizko k idelu intonyho navrh: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2774
Akurat ja by som tie zastavky v centre riesil uplne inak: http://goo.gl/maps/vNGar - chyba sice zastavka Nam. L. Stura smer KV, ale je to kompenzovane priamym pristupom do centra zo zastavky Hviezdoslavovo namestie.
cize by mala zhruba asi taky osud ako zaustenie noveho mostu nad nabrezim .. ale funkcnost by bola uplne niekde inde.
Andreas.Papak
Inak tak isto Pri Vinohradoch/Komisárky sú pomerne blízko, Kraksňany a Nový záhon sú oproti špičke vždy nevyužité, nikto nevystupuje, nenastupuje, v 1. prípade maximálne vodiči, ale nie vždy... viem, že spraviť električkové zastávky na znamenie nie je len tak, minimálne by potom nesedeli časy, takže v konečnom dôsledku by sa čas neušetril, maximálne trochu energie...