Reply on: petoo #187871:
Fíra mŕtvy, údajne aj niekto s ním daľší na mašine. Zatiaľ stále agentúra JPP. Možno irónia, ale 350.009, 350.010, a teraz 350.011...Minútku ticha za košického fíru.

cize by mala zhruba asi taky osud ako zaustenie noveho mostu nad nabrezim .. ale funkcnost by bola uplne niekde inde.
To si trúfam povedať, že na to nemáme mentalitu. Ale každopádne bude úspech ak nejaká estakáda bude. Inak v BA sú aj niektoré miesta celkom pekné pod estakádami, napr. pod Apollom je to celkom slušné. Ale možno by som priestor pod estakádou využil na poriadny cyklochodník.
aquila
co sa tyka rusenia zastavok a uspory, 20% je setsakramensky vela, dalej ta priemerna rychlost je bohuzial ciste teoreticka
aj ked hej zrovna dubravska radiala je na tom este docela OK, ale uz aj pri pokracovani od borskej po molecovu je to hustejsie, kde by sa to mozno dalo optimalizovat
je velka skoda, ze sa clenitost terenu nevyuzila na jedndouche a lacne zahlbenie isty casti trate uz pri uvodnom budovani a tym aj zvysena preferencia.
dalej nehovorim o zastavkach od seba 900m, ale napriklad zastavky tak vzdialene ako su v povodnom plane v petrzalke .. to je docela optimum,
skor v meste sa snazit o vacsi rozostup medzi zastavkami.
avsak takyto komplexny dokument ako pisal aj valec a viaceri bratislave chyba.
pritom s viacerymi malymi zmenami by sa dalo dosiahnut nesktutocne vela.
uz len potiahnutie dubravskej radialy po bory, urobit tam s TID a parkovisko, to iste pri predlzeni ruzinovskej radialy po TID ruzinov a napojenie na business cluster avion, detto predlzenie vajnorskej radialy po zeleznicnu zastavku vajnory a urobit tam prestupny bod.
radialu na mlynske nivy, pripravit petrzalsku radialu na vetvenie v ramci petrzalky..
ale normalne projektovane veci a nie hluposti CSSkovej lobby..
aj ked dubravka je na tom este docela dobre co sa tyka rozostupov