Reply on: Valec #187862:
Ano Chlumeckeho, Borska, Jurigovo namestie (mozno), Vozovna Krasnany.Dnes ma L5 Dubravku prejdenu s priemerkou 24,1km/hod. K novemu mostu to je 23,75km/hod. (hrubo ratane vzdialenost a cest cas v CP)
Prazske Acko ma priemerku 29,4 na svojej trase, samozrejme bez zapocitania cesty cestujuceho do/z pozdemia. Na namesti mieru na eskalatoroch stravi hore-dole tri minuty ak si dobre pamatam.
Skotucne teda treba rusit zastavky alebo poriesit zvodidla, neriadene prejazdy a riadene krizovatky, a dosiahnut rychlost metra tymito prostriedkami, pricom zachovame komfort blizkosti zastavok.
aquila
kym estakada nad bosakovu by nemala taky osud ako hlubocepy, kedze by to islo nad cestou
chudaci pouzivatelia metra, tiez musia ist dalej zastavke a teraz prestanu nim jazdit ? nebud smiesny, sam dobre vies, ze preriedenie zastaviek a mimourovnove riesenie by rapidne zrychlilo elektricku a potom by aj ludom doslo, ze radsej sa prejdem 2-3 minuty navyse, ale usetri mit o mozno aj pol hodiny oproti autu a to nehovoriac o strese.
cize tata estakada by mala len a len pozitivny vplyv na okolie, nehovoriac o tom, ze sa to dalo vyuzit aj na mimouorvnove prechadzanie chodcov a cyklistov ..
ako spomenul 810zzk, tiez by som bol proti len estakadovemu variantu, v ale o plne mimourovnovo rieseny kombinovany varianty, s polozapustenou trasou ci uz elektricky, alebo ciest, ale aby sa v ziadnom bode elektricka nekrizovala s IAD