Reply on: petoo #187871:
Fíra mŕtvy, údajne aj niekto s ním daľší na mašine. Zatiaľ stále agentúra JPP. Možno irónia, ale 350.009, 350.010, a teraz 350.011...Minútku ticha za košického fíru.

To si trúfam povedať, že na to nemáme mentalitu. Ale každopádne bude úspech ak nejaká estakáda bude. Inak v BA sú aj niektoré miesta celkom pekné pod estakádami, napr. pod Apollom je to celkom slušné. Ale možno by som priestor pod estakádou využil na poriadny cyklochodník.
aquila
kym estakada nad bosakovu by nemala taky osud ako hlubocepy, kedze by to islo nad cestou
chudaci pouzivatelia metra, tiez musia ist dalej zastavke a teraz prestanu nim jazdit ? nebud smiesny, sam dobre vies, ze preriedenie zastaviek a mimourovnove riesenie by rapidne zrychlilo elektricku a potom by aj ludom doslo, ze radsej sa prejdem 2-3 minuty navyse, ale usetri mit o mozno aj pol hodiny oproti autu a to nehovoriac o strese.
cize tata estakada by mala len a len pozitivny vplyv na okolie, nehovoriac o tom, ze sa to dalo vyuzit aj na mimouorvnove prechadzanie chodcov a cyklistov ..
ako spomenul 810zzk, tiez by som bol proti len estakadovemu variantu, v ale o plne mimourovnovo rieseny kombinovany varianty, s polozapustenou trasou ci uz elektricky, alebo ciest, ale aby sa v ziadnom bode elektricka nekrizovala s IAD