Reply on: 810zssk #187878:
Ocakavs snad to, ze MBCC ktore ide raz za 5min a vezme do 200 ludi, ked nahradi elektiricka co ide kazdych tiez 5 minut po tej istej trase, ale vezme tych ludi 400, myslis ze to nepostaci? A vazne poredpokladas, ze DPB dokaze spravit intervaly ako metro (i ked budu prebytocne)? ?? A navyse, nezabudaj, ze elektricka sa napoji na safku do siete. Uz teraz je tam prehustena doprava. Nechcem byt kazisvet, ale ocakavas, ze to krizovatka spolu so zastavkou vydrzia? taky napor? predsatv si interval 90 sekund pri elektricke. Minut bude stat na safku nez dostane volno, to tam budu elektricky dve. dalsie sa s tiez velmi malym intervalom budu lepit od noveho mosta.....na zastavke treba aj odstanicovat. Ocakavs, ze proste na zastavke nebude do pol noci klud, lebo kazdych 30 sekund pojde elektricka? Ako, je to komfortne cestovanie, to ano, ale mame na to vozit vzduch? (nespominaj uz existujuce pripady vozenia vzduchu ako l.82, to je ina tema)
Stale riesite CSS v Pe pre elektrickovu trat, ktora nebude hadam ani 5 rokov. Vcil sa vyuziju EF na stavbu po Bosakovu, a smitec. Dalej prachy nebudu (ak EU neuvolni dalsi riadny balik pre JeTi). CSS sa da nastavit tak, aby elektricka nikde nestala, pricom napr v takom svedsku som sa prave stretol s takym prvkom, ze na menej vytazenych "priecestiach" bolo normal zabezpecovacie zariadenie, kratke predzvananie, a elektricka preletela. V liberci tusim to je tiez, Petrzalka nema absolutne take cesty, kde by sa tvorili kolony alebo to nebolo mozne. Podla povodneho planu vedenia trasy (ktory +- je vzdy rovnaky) nastane problem akurat pri Jungmanovej, kde je celkom slusna doprava (Ale CSS by rovno vyriesila problemy s prejazdom cez tu retardovanu Tkrizovatku), a dalsie miesto asi az pri Technopole. Inde nie je taky prepravny prud, kde by nastalo akekolvke zdrzanie, co i len pri 90s intervale. A po dalsie, aj s nakupom novych vozov, sa Dp dle meho zbavi par poslednych srotov. Teraz ten vysmech v podobe znovuobnovenia uz davno vyredeneho vozidla z dovodu akutneho nedostatku prevadzkyschopnych vozidiel.......Moc tych elektriciek neostane volnych. Trat do Pe dostane minimalne interval l.95 co je 5min. Takze kazde 2,5min ak by sa vozy triafali na krizovatkach by bola krizovatka zastavena na malu chvilku. Problem?
Siemens iba programuje zadane udaje. Ak sa mu zada, ze na tej a onej krizovatke ma stale prednost IAD, tak pref nepref, stale auta prejdu a elektricka postoji.
iba bláboly a urážky...
810zssk