Pokial ide o zastavky, riesenie podla mna nie je len tak povyberat zastavky a zrusit ich. Problematiku treba riesit komplexnejsie a okrem rusenia treba aj budovat nove zastavky (napr. zlucit dve zastavky do novej v strede).
Podla mna je blizko k idelu intonyho navrh: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2774
Akurat ja by som tie zastavky v centre riesil uplne inak: http://goo.gl/maps/vNGar - chyba sice zastavka Nam. L. Stura smer KV, ale je to kompenzovane priamym pristupom do centra zo zastavky Hviezdoslavovo namestie.
Podla mna je blizko k idelu intonyho navrh: http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=2774
Akurat ja by som tie zastavky v centre riesil uplne inak: http://goo.gl/maps/vNGar - chyba sice zastavka Nam. L. Stura smer KV, ale je to kompenzovane priamym pristupom do centra zo zastavky Hviezdoslavovo namestie.

Ámos
Mimourovnove riesenie alebo 100% preferencia OK.
Preriedenie zastavok, nie som si isty. Porovnanie s metrom neobstoji. teda pokial nechces popri elektricke s preriedenymi zastavkami tahat busy ako priblizovadla a mat v Dubravke tri zastavky elektricky aby si mal cca priblizne 900m useky medzi zastavkami.
resp ktoru konkretnu zastavku by si v Dubravke zrusil? Dnes su od seba najblizsie 300m a priemerne 400m. vzdialenost, ktoru zdravy clovek prejde za asi 5 minut. Za tolko prejde L5 Dubravku. (Krcace neratam, tam sa moc o ruseni zastavok vraviet neda) Cize kolko chces tym zrusenim usetrit? 20% prepravneho casu? cize minutu? Takze niekomu predlzime dochadzkovy cas o tri - styri minuty aby si jednu usetril? ?