Reply on: fanatikmhd #187932:
Ano, lenze mne sa zda zrejme, ze:a) ked bude elektricka do Petrzalky tak tam bude iny signalny plan (logicky)
b) ze ked otvoria tunel a odbudne tam niekolko liniek tak to bude menej vytazene
Ak toto nevies pochopit, tak ja som rezignoval na snahu nieco ti vysvetlovat.
fanatikmhd
Ano, pocet spojov je dany dopytom. Ocakavas snad, ze predlzenim existujucich liniek sa dopyt na nich znizi? obavam sa bohuzial opaku, a s tym spojenym narast vozidiel. A nehovor mi, ze to kedysi safko zvladalo. V posledne dni prevadzky aut cez most sme casto krat stali az na farskeho! Zvladalo prd makovy. Ak tam teraz nabuchas v takej hustej frekvencii elektricky, MU tam budu urcite casto. Ano, po predlzeni tam bude potrebny interval hustejsi, no stale mi pride ako najzranitelnejsi bod celej trate safarikovo namestie. A len este jedna drobnost - ti, co studovali plany Pe trate, planuje sa po vybudovani obratiska na Bosakovej jeho buduca existencia i po predlzeni trate pre manipulacne, expresne (spickove) linky ci ako pomocne v pripade MU na trati? Ono taka Bosakova prave ako obratisko jednosmerne obojstranne jednokolajove by bohate pomohlo na takej radiale.