Reply on: fanatikmhd #187927:
Nevidim dovod preco by prave petrzalska radiala mala byt vynimka zo systemu. Z pohladu kapacity krizovatky je dolezity pocet spojov nie liniek. Pocet spojov bude dany dopytom.
Ak ta krizovatka zvladala auta (ktore su na kapacitu krizovatky ovela narocnejsie), zvladne aj elektricku.
o to nejde, ale tak, pozri ,v prvej etape to pojde po bosakovu. Po druhe, cim menej liniek, tym lepsie. Ci petrzalska radiala bude vynimka, a zavedieme tam rovno vsetky linky?
aquila
Rubber38: vsak to si myslim aj ja, ze bolo by podstatne vyhodnejsie potiahnut elektricku aj s obratiskom po TID ruzinov, lebo je tam na to priestor a aj obratisko busov a napojenie na dost vyznamny business cluster. a nebolo by to az take drahe. len to by musel niekto rozmyslat.
lebo prepojenie na letisko cez zahradky a pharos povazujem za krok vedla. tam ma zmysel prepojenie zeleznice a napojenim na koridorovu trat 130 kde by zastavovali na letisko rychliky a vlaky. nema moc zmysel tam tahat aj elektricku aj vlak.