Reply on: aquila #187910:
ja Ťa teda mám za odborníka a rovnako som pri estakáde na Tvojej strane, ale nehnevaj sa na mňa, to čo si tu za 2 dni predviedol.... to si si vážne mohol odpustiť
?
to sa mi zda horsie, ale prakticky to pri sucasnom systeme ide vsade tak...
Rád by som bol optimista ako ty, ale nedá sa to. Nie po tom, čo tu predvádzajú....
tak tu bol pes zahrabaný!
Okej, v tom prípade sú moje príspevky irelevantné. Ale, skutočne bude prevádzkyschopný viac ako rok? 
fanatikmhd
Ano, pocet spojov je dany dopytom. Ocakavas snad, ze predlzenim existujucich liniek sa dopyt na nich znizi? obavam sa bohuzial opaku, a s tym spojenym narast vozidiel. A nehovor mi, ze to kedysi safko zvladalo. V posledne dni prevadzky aut cez most sme casto krat stali az na farskeho! Zvladalo prd makovy. Ak tam teraz nabuchas v takej hustej frekvencii elektricky, MU tam budu urcite casto. Ano, po predlzeni tam bude potrebny interval hustejsi, no stale mi pride ako najzranitelnejsi bod celej trate safarikovo namestie. A len este jedna drobnost - ti, co studovali plany Pe trate, planuje sa po vybudovani obratiska na Bosakovej jeho buduca existencia i po predlzeni trate pre manipulacne, expresne (spickove) linky ci ako pomocne v pripade MU na trati? Ono taka Bosakova prave ako obratisko jednosmerne obojstranne jednokolajove by bohate pomohlo na takej radiale.