Reply on: 810zssk #187931:
hm, ano, 3 a 8 ano. Dobre. A je schopne safko pojat v smere do mesta (z mesta nema problema, nova zastavka) dalsie dve linky s 8min intervalom? Si si vedomy, ze aktualne tam ide elektricka takmer kazdu minutu? ides este prikladat? Pamatam si, ako sa DPB tu snazil uz davnejsie vyriesit problem, ze cez kamenne namestie idu vsetky linky. Chcelo sa toho zbavit. Teraz zas chces napchat vsetky linky na safko, kde je navyse husta IAD. Ale stale sme v obore spekulacii, uvidime co bude, a ako to bude fungovat. Zacnime najskor s tym, ci vobec bude

fanatikmhd
Ano, pocet spojov je dany dopytom. Ocakavas snad, ze predlzenim existujucich liniek sa dopyt na nich znizi? obavam sa bohuzial opaku, a s tym spojenym narast vozidiel. A nehovor mi, ze to kedysi safko zvladalo. V posledne dni prevadzky aut cez most sme casto krat stali az na farskeho! Zvladalo prd makovy. Ak tam teraz nabuchas v takej hustej frekvencii elektricky, MU tam budu urcite casto. Ano, po predlzeni tam bude potrebny interval hustejsi, no stale mi pride ako najzranitelnejsi bod celej trate safarikovo namestie. A len este jedna drobnost - ti, co studovali plany Pe trate, planuje sa po vybudovani obratiska na Bosakovej jeho buduca existencia i po predlzeni trate pre manipulacne, expresne (spickove) linky ci ako pomocne v pripade MU na trati? Ono taka Bosakova prave ako obratisko jednosmerne obojstranne jednokolajove by bohate pomohlo na takej radiale.