Dobry vecer prajem. Vie mi niekto povedat,ci aj tender na elektricky bol napadnuty alebo pokracuje dalej.Dakujem.
Mne ide hlavne o to, ze dokym nebude cela radiala, tak nema zmysel len pre Farskeho pchat dve minimalne dve linky s 5min intervalom. Osobne si myslim, vzhladom na problematiku jazdy smer KV, aby petrzalku obsluhovali linky 1 (na hlavnu) a 6 (na KV celodenne). 3/8 by sice bolo vhodne zrusit uplne, ale zase cez sturovu/jesenskeho/mostovu pchat dalsie dve linky, obavam sa, ze by to uz kapacity nezvladli. Resp by si ani poriadne na safku cez prechod nepresiel, lebo furt elektricka.
o to nejde, ale tak, pozri ,v prvej etape to pojde po bosakovu. Po druhe, cim menej liniek, tym lepsie. Ci petrzalska radiala bude vynimka, a zavedieme tam rovno vsetky linky?
Vsade su dve, ale petrzalska bude mat uzsane 1-2 zastavky po bosakovu. Potebujes tam fakt tolko liniek? A skor som sa chcel vyhnut pridavaniu liniek k sucasnym linkam na safku. Preto jedina mi vychadza 6tka. Ano, mozes tam zaviest aj dalsie, ale zase len uz totalne napchas safko, ktore to pri sucasnom rieseni krizovatky neunesie.
ako je to aj vsade inde vo svete...pardon, vsade inde v meste
je to dolezite pre dopravcu, kvoli ekonomike, ale tam to hasne
Avion by si kolajovu dopravu urcite zasluzil, len ta cena razeneho tunela... vela bude zavisiet od OP v dalsiom obdobi cerpania ojrofondov.
fanatikmhd
Ono nám tu niekto počíta s otovreným a dlhodobo prevádzkovaným tunelom
A vážne očakávaš, že sa zmení signálny plán? aby to neskončilo tak, že tam skôr vypnú svetlá, a idete
Rubber38 - ja počítam so súčasným stavom. nepredpokladám otvorený tunel, nepredpokladám presmerovanie l.4 . Počítam s tým, že v novembri tunel opäť odstavia, a zas sme doma......