Reakcia na: 810zssk #187929:
Nuz, nie som na toto expert, ako sledujem ,experti ktorych robota je denne navrhovanie krizovatiek tu uz su, takze ti by objasnili
Mne ide hlavne o to, ze dokym nebude cela radiala, tak nema zmysel len pre Farskeho pchat dve minimalne dve linky s 5min intervalom. Osobne si myslim, vzhladom na problematiku jazdy smer KV, aby petrzalku obsluhovali linky 1 (na hlavnu) a 6 (na KV celodenne). 3/8 by sice bolo vhodne zrusit uplne, ale zase cez sturovu/jesenskeho/mostovu pchat dalsie dve linky, obavam sa, ze by to uz kapacity nezvladli. Resp by si ani poriadne na safku cez prechod nepresiel, lebo furt elektricka. Ano, pocet spojov je dany dopytom. Ocakavas snad, ze predlzenim existujucich liniek sa dopyt na nich znizi? obavam sa bohuzial opaku, a s tym spojenym narast vozidiel. A nehovor mi, ze to kedysi safko zvladalo. V posledne dni prevadzky aut cez most sme casto krat stali az na farskeho! Zvladalo prd makovy. Ak tam teraz nabuchas v takej hustej frekvencii elektricky, MU tam budu urcite casto. Ano, po predlzeni tam bude potrebny interval hustejsi, no stale mi pride ako najzranitelnejsi bod celej trate safarikovo namestie. A len este jedna drobnost - ti, co studovali plany Pe trate, planuje sa po vybudovani obratiska na Bosakovej jeho buduca existencia i po predlzeni trate pre manipulacne, expresne (spickove) linky ci ako pomocne v pripade MU na trati? Ono taka Bosakova prave ako obratisko jednosmerne obojstranne jednokolajove by bohate pomohlo na takej radiale.
fanatikmhd
A preco obchadzkou? Ocakavas snad, ze to bude prejditelne autobusom? Ja ocakavm, ze to budu macacie hlavy ktore "tiaz autobusu neznesu"