Reakcia na: fanatikmhd #187935:
OK, odpust, ale si mimo realitu...
tak tu bol pes zahrabaný!
Okej, v tom prípade sú moje príspevky irelevantné. Ale, skutočne bude prevádzkyschopný viac ako rok? 
Mne ide hlavne o to, ze dokym nebude cela radiala, tak nema zmysel len pre Farskeho pchat dve minimalne dve linky s 5min intervalom. Osobne si myslim, vzhladom na problematiku jazdy smer KV, aby petrzalku obsluhovali linky 1 (na hlavnu) a 6 (na KV celodenne). 3/8 by sice bolo vhodne zrusit uplne, ale zase cez sturovu/jesenskeho/mostovu pchat dalsie dve linky, obavam sa, ze by to uz kapacity nezvladli. Resp by si ani poriadne na safku cez prechod nepresiel, lebo furt elektricka.
o to nejde, ale tak, pozri ,v prvej etape to pojde po bosakovu. Po druhe, cim menej liniek, tym lepsie. Ci petrzalska radiala bude vynimka, a zavedieme tam rovno vsetky linky?
Vsade su dve, ale petrzalska bude mat uzsane 1-2 zastavky po bosakovu. Potebujes tam fakt tolko liniek? A skor som sa chcel vyhnut pridavaniu liniek k sucasnym linkam na safku. Preto jedina mi vychadza 6tka. Ano, mozes tam zaviest aj dalsie, ale zase len uz totalne napchas safko, ktore to pri sucasnom rieseni krizovatky neunesie.
ako je to aj vsade inde vo svete...pardon, vsade inde v meste
je to dolezite pre dopravcu, kvoli ekonomike, ale tam to hasne
Avion by si kolajovu dopravu urcite zasluzil, len ta cena razeneho tunela... vela bude zavisiet od OP v dalsiom obdobi cerpania ojrofondov.
810zssk
Z pohladu kapacity krizovatky je dolezity pocet spojov nie liniek. Pocet spojov bude dany dopytom.
Ak ta krizovatka zvladala auta (ktore su na kapacitu krizovatky ovela narocnejsie), zvladne aj elektricku.