Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #187950:
Autobusy a taxíky nič nekazia (červená a v ideálnom prípade žltá), to autá. Nedalo by sa samozrejme s príslušným P+R zatrarasiť vjazd do širšieho alebo užšieho centra mesta pre autá? Za Račkom, Trnavským, za Mostom SNP, za Patrónkou atď? 😃 Viem v Ba hlboko nereáne. Napríklad na Obchodnej autá, alebo na Kamennom mi dosť idú na nervy. A okolo trate na Obchodnej by mohli byť zátarasy, nech tam môžu ísť eliny aspoň 30-40, a medzi zast. Chatam Sófer a Most SNP , by mohla byť aj 60tka, aj v tuneli(!)
Reakcia na: Solider #187906:
Ono najmenším problémom by bol úsek Pionierska - Trnavské mýto. Tá Železničná poliklinika by sa musela vzdať parkoviska. Najväčší problém by rozhodne bola Karadžičova (ospravlňujem sa za omyl). Tam by bolo treba obetovať ten ostrovček, stromy a minimálne jeden jazdný pruh. Ale myslím si, že takáto trať naozaj chýba.
Reakcia na: 810zssk #187901:
Ja viem, ale treba si uvedomiť, že otvorenie trate do Petržalky zákonite vyvolá podľa môjho názoru dosť významnú zmenu linkovania. Očakávam, že sa uvoľní obratisko pod Novým mostom a nič nebráni presunúť linky zo Šafka tam. Z Námestia treba spraviť slušný a pekný verejný priestor. Celé to parkovisko, autobusy a taxíky to kazia. Ten miniparčík
Reakcia na: aquila #187910:
ja Ťa teda mám za odborníka a rovnako som pri estakáde na Tvojej strane, ale nehnevaj sa na mňa, to čo si tu za 2 dni predviedol.... to si si vážne mohol odpustiť
Zdravím, neviete mi povedať pod akým napätím a prúdom pracujú trolejbusy a vlaky? Dík. električky 650/750V jednosmerný a 100A, nie?
Reakcia na: fanatikmhd #187935:
signalny plan sa bude musiet menit, uz len z dovodu, ze podla informacii nebude mozne lave odbocenie zo Sturovej ulice.
Reakcia na: mr.lenin #187945:
no predsa do autoskoly 🙂 ?
Kam mam este napisat staznost na neaktualne informacie o linkach, trasovani liniek na mapach v autobusoch (aj novych 185x), ci na zastavkach? Na vnutornu kontrolu som to pisal uz dva razy za posledne 4 mesiace, bez odozvy.
Mne sa páči ako sa tu linkujú trasy električiek do a z Petržalky a pritom na Starom moste nebola ani len povolená jedna skrutka.No ako plánovanie je to dobré ale obávam sa,že to bude riešiteľné tak po roku 2020 ak nie neskôr z dôvodov ktoré podľa mňa určite nastanú.(tendre,konštrukcia mosta,peniaze a pod.)
Reakcia na: peterko39 #187941:
Ako som ti uz napisal inde, napadnuty bol. Teraz to riesi UVO.
Dobry vecer.Je ochotny mi tu odpovedat na otazku,co sa tyka toho elektrickoveho tendra.
Reakcia na: Solider #187938:
A ak sa stane daco na kamennom, tak okrem 6 a skratenej cez vazovku 3/8 by zase nejazdilo nic. A ten isty model vies uplatnit aj na ine radialy. Ak sa nieco stane v raci, bude oslabene centrum KV, dubravka, ruzinov, a este po novom aj petrzalka 😉 to sa mi zda horsie, ale prakticky to pri sucasnom systeme ide vsade tak...
Reakcia na: 810zssk #187936:
V čom? že už nepredpokladám otvorenie a dlhodobé prevádzkovanie tunela? Či s tým že neverím pri denšných zakázkach siemensu že pripraví šafko aby zvládalo nápor (bacha, šafko je napojené signálne aj na Wustenrot, nám štúra, nivy, novy most....) pri pripojení električiek z mosta. Som skor realista 😉 Rád by som bol optimista ako ty, ale nedá sa to. Nie po tom, čo tu predvádzajú....
Reakcia na: fanatikmhd #187930:
Náhodou, súčasná 3/8 je dobrý koncept, pretože pri dnešnej električkovej sieti, ak sa niečo stane v Karlovke, tak na račianskej aj ružinovskej radiále je interval oslabený a v horšom prípade ani na Zlaté Piesky nemá čo jazdiť.
Dobry vecer prajem. Vie mi niekto povedat,ci aj tender na elektricky bol napadnuty alebo pokracuje dalej.Dakujem.
Reakcia na: fanatikmhd #187935:
OK, odpust, ale si mimo realitu...
Reakcia na: 810zssk #187934:
Aháááá 😃 tak tu bol pes zahrabaný!

Ono nám tu niekto počíta s otovreným a dlhodobo prevádzkovaným tunelom 😃 😃 Okej, v tom prípade sú moje príspevky irelevantné. Ale, skutočne bude prevádzkyschopný viac ako rok?

A vážne očakávaš, že sa zmení signálny plán? aby to neskončilo tak, že tam skôr vypnú svetlá, a idete 😃

Rubber38 - ja počítam so súčasným stavom. nepredpokladám otvorený tunel, nepredpokladám presmerovanie l.4 . Počítam s tým, že v novembri tunel opäť odstavia, a zas sme doma......
Reakcia na: fanatikmhd #187932:
Ano, lenze mne sa zda zrejme, ze:
a) ked bude elektricka do Petrzalky tak tam bude iny signalny plan (logicky)
b) ze ked otvoria tunel a odbudne tam niekolko liniek tak to bude menej vytazene

Ak toto nevies pochopit, tak ja som rezignoval na snahu nieco ti vysvetlovat.
Reakcia na: fanatikmhd #187932:
No, keď celkom slušne zvláda nápor 5 liniek Floriánske námestie tak by Šafko tie 4 alebo 5 liniek tiež mohlo zvládnuť (L4 by mohla ísť po Jesenského a 5+9 pôjdu cez tunel). To nie je veľký rozdiel oproti súčastnemu stavu

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.