Reakcia na: Valec #187923:
no vsak to, v normalnej krajine by ako rekonstrukcii povolili len vo forme prekladky pod zem a nie ze stredom prievozu a pri panelakoch ide VVN, ktore malo byt zakopane v zemi uz v 80tych rokoch.. Rubber38: vsak to si myslim aj ja, ze bolo by podstatne vyhodnejsie potiahnut elektricku aj s obratiskom po TID ruzinov, lebo je tam na to priestor a aj obratisko busov a napojenie na dost vyznamny business cluster. a nebolo by to az take drahe. len to by musel niekto rozmyslat.
lebo prepojenie na letisko cez zahradky a pharos povazujem za krok vedla. tam ma zmysel prepojenie zeleznice a napojenim na koridorovu trat 130 kde by zastavovali na letisko rychliky a vlaky. nema moc zmysel tam tahat aj elektricku aj vlak.
o to nejde, ale tak, pozri ,v prvej etape to pojde po bosakovu. Po druhe, cim menej liniek, tym lepsie. Ci petrzalska radiala bude vynimka, a zavedieme tam rovno vsetky linky?
aquila
elektricka na karadzicke by bola super, a netreba aby sla az po wustenrot, najlepsie by bolo, keby sa stocila na tovarensku a potom sa dotkla buducej prestavby AS mlynske nivy a mala v prvej etape obratisko tam, pripadne az pri apolle II