Reakcia na: Valec #168114:
stále torzmýšľam, ktorý idiot vymyslel "kockovanú" cetu pre cyklistov a hladký povrch chodníka pre chodcov ? alebo to bolo v skutočnosti tak, že tam žiadna cesta pre cyklistov ani nemala byť, ale "sa" domaľovala dodatočne?Re #168126 boxcar: aby mohla prísť SOZA a účtovať verejnú projekciu copyrightového diela

Re #168072 no.ev.di.: s tým 31/39 je zaujímavý nápad, ale nevidím to moc priechodne, pretože:
1/museli by stáť na elinovej trati, čo je v BA dosť problém (viď karloveská radiála, aj keď tam je tuším problém aj v nosnosti povrchu zastávky)
2/dopraváci by asi skolabovali už len keby počuli takýto nápad

3/ak zrušíš v sedle 94, o čom sa tu hovorí, tak medzi 9-14 nebudeš mať obsluhovanú Vazku, a kúsok odtiaľ je poliklinika Mýtna, takže dôchodci ťa ukameňujú...
Re #168066 Mike: tuším to bolo z diskusie zo sme, tam boli aj linky na korešpondenciu policajtov s magistrátom, ale v tom istom čase v hrubých obrysoch aj z dpb v rámci otázky, prečo L94 nezastavuje na Floriánskom a kedy bude "opačná" zastávka, kde bolo dokonca spomenuté, že zastávka viedenského typu nemala stáť mesto ani dp ani cent, lebo ju mal spraviť ten stavebník, kvôli ktorému sa zrušila Vazka... takže pre policajtov klasické "díky Broňa", zase sme "ušetrili"
ad komisia - uhler sa síce zapája do diskusií, čo je naozaj veľké prekvapenie, ale takým štýlom, že sa mi zdá, ako keby si chcel z toho pre seba vytĺcť čo najviac (niečo ako typ Slávik či zed, predpokladám, že v budúcich voľbách sa tým bude oháňať), naposledy sa oháňal tým, že komisia ušetrila 1,3 mil. eur na odmenách administratívy, hoci neviem, ako je to možné, keď komisia nemá žiadnu reálnu právomoc

ad buspruh - skúsim sa na to cez týždeň pozrieť a poslať to, ono by to vlastne mohlo vbyzerať podobne ako buspruh v podjazde na hocžovom, ktorý sa tiež končí až po tom, ako sa pripája vedľajšia cesta...
prosím ťa, nevieš náhodou, či je v moci mesta/dpb možné presunúť zastávku (teda hlavne či je ochota), kde už je položený kretenprint (alebo niečo podobné červené ) do vedľajšieho jazdného pruhu, v ktorom kedysi aj bola zastávka, ale neskôr bola nika zaprataná kockami v rámci snahy o budovanie zrejme cyklocesty?
no.ev.di.