Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #168129:
myslím, že náprotivná zastávka Floriánske bez ostrovčeka by už bola trochu moc, keď sa to dá spraviť aj inak
tá prvá, to je jasné, že by bolo vhodné vymyslieť - od seamofru cez posuutie cesty, alternatív je dosť, ale určite nie je ochota uvoľniť peniaze v niečo, čo priamo nepodporí IAD - aj keď, skús napísať siemensu, tí by sa semaforu potešili 😉

Re #168145 Mike: a po vzore niektorých polovodičov ten dopyt potom neaktivovať a otvárať všetky dvere (samozrejme, okrem prvých, aby im nešlo teplo dnu) na každej zastávke 😉

Re #168138 Mike: ? len si to musím pozrieť, či a ako by sa to dalo presne realizovať... a v súčasnosti je to aj tak zrejme zbytočný nápad, keď sa všetci budú oháňať tým, že nie sú financie...

ozaj, pri tých zmenách zastávok, keď sa už teda bude zasahovať do databázy CP - nebolo by dobré zreálniť 133 v CP a označiť ho ako expresný bus? ?
Reakcia na: Ámos #168146:
V každom prípade to ale znamená definitívny koniec snom o zapustenie Staromestskej pod zem, keďže z nej bude výjazd. Maximálne tak bude možné prekrytie v súčasnej úrovni.
Reakcia na: no.ev.di. #168144:
a co ti vadi natom, ze ta najhorsia zrucanina v historickom jadre bude opravena? Vstup ma byt, ak som si dobre vsimol, vyburany v zelezobetone nie v historickej hmote.
Jedinym rizikom je, ze sa to prilis natiahlo a dnes je hrozba ze pri razeni, cely esterhazyho palac padne.
Reakcia na: no.ev.di. #168142:
Je mi jasné, že iné časti BA nepoznáš až tak dobre, ake príklad z Petržalky... zo skúseností na 93, oveľa viac zbytočných zastavení ako na VŠ Manažmentu je na Rusovskej ceste... ale aj ta VŠM je ok... ale viných častiach BA sú stále zastávky, kde je cca 50% zbytočných zastavení, zatiaľ čo k 1.7 pôjdu niektoré zastávky na znamenie, kde nikto nenastúpi ani nevystúpi tak v 0,5% prípadov... ale trend je jasný, všetky zastávky na znamenie, čo je ok... už len vyradiť všetky karosy ?, alebo po vzore najmň českých miest podorábať znamenie (dopyt) na tyče ku dverám... ?
Reakcia na: Ámos #168143:
a to mali zatmenie šedej kôry mozgovej či im zalepili ústa nejak?! Ale do Starého mosta budú šťúrať jak havran do zmrzlého hov.. ?
Reakcia na: no.ev.di. #168136:
ak mam dobre info, pamiatkari proti vystavbe garazi a reko esterhazyho palaca nic nemali. dokonca to surili.
Jediná zastávka, ktorú neviem prečo dali na znamenie je Švabinského v Petržalke, tam vždy niekto nastupuje a vystupuje. Mlynarovičova a Strečnianska sú celkom opodstatnené, keďže tí čo idú na polikliniku Strečnianska, tak vystupujú na zastávke Šintavská.
Reakcia na: 810zssk #168140:
Presne som to chcel prave napisat!
Hlavne ma tesi ze rozsiruju pocet zastavok na znamenie. Snad o par rokov dospejeme k tomu, ze bude vsetko na znamenie 🙂
Reakcia na: MatejBA #168137:
? Neverim ? neverim ?, konecne im zaplo tym lolom, uz tolkokrat som to pisal ombudsmanke a na vseliake maily s koncovkou @dpb.sk, tak mozno mam na tom zasluhu aj ja nejakym 0,01% ?
Reakcia na: kecho #168127:
Podľa mňa to na tom nábreží iba zle vymaľovali, cyklochdník mal byť na tom hladkom betóne pri múriku, a chodník prechodcov mal byť na tých kockách - pri stánkoch reštaurácií a kaviarní.. takto by to dávalo zmysel.
Ad preloženie zastávky... asi myslíš niekde v Petržalke... teoreticky po možné je, v tomto prípade podnet treba písať aj na mesto aj na dpb (lebo jeden sa bude vyhovárať na druhého),ale záleží od konkrétnej situácie...
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9268

Pri podchode: linky 32, 33, 133

Heureka, konecne a pri podchode je na znamenie (aspon to zrychli prepravu) ?
Je zaujímavé, že pamiatkárom sa úspešne darí mariť stavbu nového mosta na mieste Starého mosta avšak proti výstavbe nového podzemného parkoviska hneď pri hradbách pri Esterházyho paláci sú úplne bezzubí ? obyčajní teroristi, ktorí keď ich je treba tak sú zalezení v diere kdesi ☠
Reakcia na: S499.1023 #168134:
no však podľa toho vidíš, že viem, že je to od Stadleru, tak potom?! ?
Reakcia na: no.ev.di. #168133:
Ty si taký sprostý, že si ešte aj pri plnom vedomí naserieš do huby. Prečo si potom písal toto:

1) Autor: no.ev.di.
19.6.2011 14.39 #168097 Re:
Re #168095 Solider: čo je na 840 zlé? Nie je to náhodou licenčná výroba nejakého vozíka od Stadleru, lebo tá maska našich 840 je akoby cez kopírák s vozidlami od Stadleru.
Re #168093 Petto: Desiro je interiérom silne podobné Talentu alebo Flirtu, ibaže je kratšie a je to diesel.

a toto:

Autor: no.ev.di.
19.6.2011 11.51 #168084 Re:
Re #168079 Ivan3: Aspoň, že v ČR dakto pohol rozumom a namiesto vývoja vlastnej kraksne z 810 kúpili RS

Nad SOR-kami tu onanuješ jedine ty. Určite si pri mastení tága predstavuješ nejakú horiacu SOR-ku.
Reakcia na: S499.1023 #168130:
to, že som to nenapísal, že 425 a 840 sú pôvodne od Stadleru len skompletizované u nás neznamená, že to neviem a nebudem to písať kvôli jednému chorému mozgu celú encyklopédiu aby si bol ukojený ty deviant! ?

Re #168131 S499.1023: myslíš rad 814? poznám... je to lepšie ako 813, no zaostáva za tým, čo vyrába západ. Už si si kúpil SORku konečne? ?
Reakcia na: S499.1023 #168130:
Súhlas
Mám otázku, tieto nové mašiny 861 sú financované cez eurofondy - op.program doprava ?
Reakcia na: no.ev.di. #168084:
Ty si tak strašne sprostý až to okná vytĺka. Vygoogli si slovo "Regionova".
Reakcia na: Petto #168098:
Základný problém jev tom, že detičky tu intenzívne diskutujú o železnici, pritom o nej nevedia NIČ. To by samo o sebe nebolo nič zlé, keby hneď nevydávali jednoznačné rozsudky.
Vŕŕhaffujsor nie je schopný si zistiť, že 425 je licenčný Stadler, že 840 je to isté v dieseli a s iným designom, že Desiro existuje aj elektrické a Talent dieselový, propaguje tu pokračovanie v tradícii "slovesnkej pomsty" z TSM ale hlavne že už jednoznačne vie, čo bole, je a bude dobré a čo nie.
Reakcia na: kecho #168127:
na Floriánsku sa nemusia vyhadzovať peniaze na ostrovček, aj keď by to bolo žiadúce z pohľadu, aby ľudia nenastupovali zo zeme do električiek. Riešil by som v prvom rade bezpečnosť ľudí na existujúcej zastávke Floriánske nám. semaforom, ktorý by sa spínal na červenú pre IAD akonáhle by električka vošla do zastávky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.