Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #168143:
a to mali zatmenie šedej kôry mozgovej či im zalepili ústa nejak?! Ale do Starého mosta budú šťúrať jak havran do zmrzlého hov.. ?
Reakcia na: no.ev.di. #168136:
ak mam dobre info, pamiatkari proti vystavbe garazi a reko esterhazyho palaca nic nemali. dokonca to surili.
Jediná zastávka, ktorú neviem prečo dali na znamenie je Švabinského v Petržalke, tam vždy niekto nastupuje a vystupuje. Mlynarovičova a Strečnianska sú celkom opodstatnené, keďže tí čo idú na polikliniku Strečnianska, tak vystupujú na zastávke Šintavská.
Reakcia na: 810zssk #168140:
Presne som to chcel prave napisat!
Hlavne ma tesi ze rozsiruju pocet zastavok na znamenie. Snad o par rokov dospejeme k tomu, ze bude vsetko na znamenie 🙂
Reakcia na: MatejBA #168137:
? Neverim ? neverim ?, konecne im zaplo tym lolom, uz tolkokrat som to pisal ombudsmanke a na vseliake maily s koncovkou @dpb.sk, tak mozno mam na tom zasluhu aj ja nejakym 0,01% ?
Reakcia na: kecho #168127:
Podľa mňa to na tom nábreží iba zle vymaľovali, cyklochdník mal byť na tom hladkom betóne pri múriku, a chodník prechodcov mal byť na tých kockách - pri stánkoch reštaurácií a kaviarní.. takto by to dávalo zmysel.
Ad preloženie zastávky... asi myslíš niekde v Petržalke... teoreticky po možné je, v tomto prípade podnet treba písať aj na mesto aj na dpb (lebo jeden sa bude vyhovárať na druhého),ale záleží od konkrétnej situácie...
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9268

Pri podchode: linky 32, 33, 133

Heureka, konecne a pri podchode je na znamenie (aspon to zrychli prepravu) ?
Je zaujímavé, že pamiatkárom sa úspešne darí mariť stavbu nového mosta na mieste Starého mosta avšak proti výstavbe nového podzemného parkoviska hneď pri hradbách pri Esterházyho paláci sú úplne bezzubí ? obyčajní teroristi, ktorí keď ich je treba tak sú zalezení v diere kdesi ☠
Reakcia na: S499.1023 #168134:
no však podľa toho vidíš, že viem, že je to od Stadleru, tak potom?! ?
Reakcia na: no.ev.di. #168133:
Ty si taký sprostý, že si ešte aj pri plnom vedomí naserieš do huby. Prečo si potom písal toto:

1) Autor: no.ev.di.
19.6.2011 14.39 #168097 Re:
Re #168095 Solider: čo je na 840 zlé? Nie je to náhodou licenčná výroba nejakého vozíka od Stadleru, lebo tá maska našich 840 je akoby cez kopírák s vozidlami od Stadleru.
Re #168093 Petto: Desiro je interiérom silne podobné Talentu alebo Flirtu, ibaže je kratšie a je to diesel.

a toto:

Autor: no.ev.di.
19.6.2011 11.51 #168084 Re:
Re #168079 Ivan3: Aspoň, že v ČR dakto pohol rozumom a namiesto vývoja vlastnej kraksne z 810 kúpili RS

Nad SOR-kami tu onanuješ jedine ty. Určite si pri mastení tága predstavuješ nejakú horiacu SOR-ku.
Reakcia na: S499.1023 #168130:
to, že som to nenapísal, že 425 a 840 sú pôvodne od Stadleru len skompletizované u nás neznamená, že to neviem a nebudem to písať kvôli jednému chorému mozgu celú encyklopédiu aby si bol ukojený ty deviant! ?

Re #168131 S499.1023: myslíš rad 814? poznám... je to lepšie ako 813, no zaostáva za tým, čo vyrába západ. Už si si kúpil SORku konečne? ?
Reakcia na: S499.1023 #168130:
Súhlas
Mám otázku, tieto nové mašiny 861 sú financované cez eurofondy - op.program doprava ?
Reakcia na: no.ev.di. #168084:
Ty si tak strašne sprostý až to okná vytĺka. Vygoogli si slovo "Regionova".
Reakcia na: Petto #168098:
Základný problém jev tom, že detičky tu intenzívne diskutujú o železnici, pritom o nej nevedia NIČ. To by samo o sebe nebolo nič zlé, keby hneď nevydávali jednoznačné rozsudky.
Vŕŕhaffujsor nie je schopný si zistiť, že 425 je licenčný Stadler, že 840 je to isté v dieseli a s iným designom, že Desiro existuje aj elektrické a Talent dieselový, propaguje tu pokračovanie v tradícii "slovesnkej pomsty" z TSM ale hlavne že už jednoznačne vie, čo bole, je a bude dobré a čo nie.
Reakcia na: kecho #168127:
na Floriánsku sa nemusia vyhadzovať peniaze na ostrovček, aj keď by to bolo žiadúce z pohľadu, aby ľudia nenastupovali zo zeme do električiek. Riešil by som v prvom rade bezpečnosť ľudí na existujúcej zastávke Floriánske nám. semaforom, ktorý by sa spínal na červenú pre IAD akonáhle by električka vošla do zastávky.
Reakcia na: kecho #168127:
no do sedlovej L94 ani tak moc nebúšim ja, ako iní ľudia ale uznávam, že L94 je špecifická linka, zameraná najmä na študentov. Ďalej si uvedomujem aj to, že by si žiadala potom posilu aj L93 aby nebol prepad taký výrazný a to ako v sedle, tak aj večer, keďže by L94 ako čiste špičková premávala do 18:30. Prekvapujúco, by sa dalo ušetriť dokonca aj v tomto variante keby bola L94 iba špičková a všetky L93 by premávali po Vyšehradskú, keďže by nebol preklad s L68 na Holíčsku a vyzeralo by myslím, že divne, keby premávali na Vyšehradskú 4 spoje do hodiny v sedle a večer by ich bolo 6. Inak v piatok večer ma prekvapila celkom poloprázdna L93 idúca z mesta pri Terne.
Reakcia na: Valec #168114:
stále torzmýšľam, ktorý idiot vymyslel "kockovanú" cetu pre cyklistov a hladký povrch chodníka pre chodcov ? alebo to bolo v skutočnosti tak, že tam žiadna cesta pre cyklistov ani nemala byť, ale "sa" domaľovala dodatočne?
Re #168126 boxcar: aby mohla prísť SOZA a účtovať verejnú projekciu copyrightového diela 😉
Re #168072 no.ev.di.: s tým 31/39 je zaujímavý nápad, ale nevidím to moc priechodne, pretože:
1/museli by stáť na elinovej trati, čo je v BA dosť problém (viď karloveská radiála, aj keď tam je tuším problém aj v nosnosti povrchu zastávky)
2/dopraváci by asi skolabovali už len keby počuli takýto nápad 😉 a asi bude úspechom, ak sa podarí vybudovať aspoň ten ostrovček a posunúť cestu na chodník
3/ak zrušíš v sedle 94, o čom sa tu hovorí, tak medzi 9-14 nebudeš mať obsluhovanú Vazku, a kúsok odtiaľ je poliklinika Mýtna, takže dôchodci ťa ukameňujú...
Re #168066 Mike: tuším to bolo z diskusie zo sme, tam boli aj linky na korešpondenciu policajtov s magistrátom, ale v tom istom čase v hrubých obrysoch aj z dpb v rámci otázky, prečo L94 nezastavuje na Floriánskom a kedy bude "opačná" zastávka, kde bolo dokonca spomenuté, že zastávka viedenského typu nemala stáť mesto ani dp ani cent, lebo ju mal spraviť ten stavebník, kvôli ktorému sa zrušila Vazka... takže pre policajtov klasické "díky Broňa", zase sme "ušetrili"
ad komisia - uhler sa síce zapája do diskusií, čo je naozaj veľké prekvapenie, ale takým štýlom, že sa mi zdá, ako keby si chcel z toho pre seba vytĺcť čo najviac (niečo ako typ Slávik či zed, predpokladám, že v budúcich voľbách sa tým bude oháňať), naposledy sa oháňal tým, že komisia ušetrila 1,3 mil. eur na odmenách administratívy, hoci neviem, ako je to možné, keď komisia nemá žiadnu reálnu právomoc 😉
ad buspruh - skúsim sa na to cez týždeň pozrieť a poslať to, ono by to vlastne mohlo vbyzerať podobne ako buspruh v podjazde na hocžovom, ktorý sa tiež končí až po tom, ako sa pripája vedľajšia cesta...
prosím ťa, nevieš náhodou, či je v moci mesta/dpb možné presunúť zastávku (teda hlavne či je ochota), kde už je položený kretenprint (alebo niečo podobné červené ) do vedľajšieho jazdného pruhu, v ktorom kedysi aj bola zastávka, ale neskôr bola nika zaprataná kockami v rámci snahy o budovanie zrejme cyklocesty?
Reakcia na: MiroBA #168125:
stale nechapem, prečo dokumenty?? ak by tam dali počasie, headliny správ s aktuálnym časom, zahlásilo by to zastávky... do toho nech si to predelia reklamami..
Reakcia na: 810zssk #168122:

Práveže v rýchlikoch alebo v osobákoch vidím vačší zmysel lebo tam si to človek stihne pozrieť celé ak cestuje polhodinu - hodinu. Ale dal by som to tak maximálne do jedného vagóna -a tí čo nemajú záujem si sadnú do druhých.
ale v MHD je to kravina alebo by to mohli aspoň využiť že by to aj hlásilo aspoň zastávky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.