takze ak dobre ratam, miesto 26 eur si zaplatim az 33 eur za 90 dnove PCL? Bravo ... este stastie, ze budem mat VS co by som kamenom dohodil - aspon usetrim ?
Medzi zastávky na znamenie mohli pridať aj: Rusovská cesta (93, 94), Lipského (20, 22, 34, 35, 83), Šoltésovej (78).
A tiež mohli úplne zrušiť zastávku Vavilovova (78), kedže Farského sa nachádza hneď vedľa nej.
30 sekund pre smer z DD ? Vies co by to spravilo v rannej spicke zo smeru z Dubravky ? ?
Najidealnejsie je spravit 2 prudy pre IAD smerom dole, 1 bus smerom dole, 1 smer IAD+bus hore. No to by chcelo vytvorit prestupny terminal na Molecke pre eliny a DD linky. No to je asi sci-fi ?
Preprava z dlhých dielov by sa zlepšila keby sa spravil bus pruh molecovou ulicou, prerobila by sa svetelná križovatka tak aby dlhšie svietila zelená (cca 30 sekúnd) smerom z dlhých dielov a netvorili by sa kolóny. Čiže by boli dva pruhy jeden pre autá a jeden pre autobusy, a výstupište by sa mohlo spraviť na molecovej ulici.. ? ? ?
Časť pre cyklistov mala byť zrejme na tej strane, ako je teraz. Oddelenie je spravené nielen čiarou, ale aj odlišnými pásmi dlažby po stranách. Vidno to najmä v časti pod River Housom. Inak je RP pre chodcov aj pre cyklistov riešený zle, vidno obrovský rozdiel voči priestoru pred PKO, kde je šírka promenády dvojnásobná.
myslím, že náprotivná zastávka Floriánske bez ostrovčeka by už bola trochu moc, keď sa to dá spraviť aj inak
tá prvá, to je jasné, že by bolo vhodné vymyslieť - od seamofru cez posuutie cesty, alternatív je dosť, ale určite nie je ochota uvoľniť peniaze v niečo, čo priamo nepodporí IAD - aj keď, skús napísať siemensu, tí by sa semaforu potešili
Re #168145 Mike: a po vzore niektorých polovodičov ten dopyt potom neaktivovať a otvárať všetky dvere (samozrejme, okrem prvých, aby im nešlo teplo dnu) na každej zastávke
Re #168138 Mike: ? len si to musím pozrieť, či a ako by sa to dalo presne realizovať... a v súčasnosti je to aj tak zrejme zbytočný nápad, keď sa všetci budú oháňať tým, že nie sú financie...
ozaj, pri tých zmenách zastávok, keď sa už teda bude zasahovať do databázy CP - nebolo by dobré zreálniť 133 v CP a označiť ho ako expresný bus? ?
V každom prípade to ale znamená definitívny koniec snom o zapustenie Staromestskej pod zem, keďže z nej bude výjazd. Maximálne tak bude možné prekrytie v súčasnej úrovni.
a co ti vadi natom, ze ta najhorsia zrucanina v historickom jadre bude opravena? Vstup ma byt, ak som si dobre vsimol, vyburany v zelezobetone nie v historickej hmote.
Jedinym rizikom je, ze sa to prilis natiahlo a dnes je hrozba ze pri razeni, cely esterhazyho palac padne.
Je mi jasné, že iné časti BA nepoznáš až tak dobre, ake príklad z Petržalky... zo skúseností na 93, oveľa viac zbytočných zastavení ako na VŠ Manažmentu je na Rusovskej ceste... ale aj ta VŠM je ok... ale viných častiach BA sú stále zastávky, kde je cca 50% zbytočných zastavení, zatiaľ čo k 1.7 pôjdu niektoré zastávky na znamenie, kde nikto nenastúpi ani nevystúpi tak v 0,5% prípadov... ale trend je jasný, všetky zastávky na znamenie, čo je ok... už len vyradiť všetky karosy ?, alebo po vzore najmň českých miest podorábať znamenie (dopyt) na tyče ku dverám... ?
Jediná zastávka, ktorú neviem prečo dali na znamenie je Švabinského v Petržalke, tam vždy niekto nastupuje a vystupuje. Mlynarovičova a Strečnianska sú celkom opodstatnené, keďže tí čo idú na polikliniku Strečnianska, tak vystupujú na zastávke Šintavská.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ruslan
A tiež mohli úplne zrušiť zastávku Vavilovova (78), kedže Farského sa nachádza hneď vedľa nej.