30 sekund pre smer z DD ? Vies co by to spravilo v rannej spicke zo smeru z Dubravky ? ?
Najidealnejsie je spravit 2 prudy pre IAD smerom dole, 1 bus smerom dole, 1 smer IAD+bus hore. No to by chcelo vytvorit prestupny terminal na Molecke pre eliny a DD linky. No to je asi sci-fi ?
Preprava z dlhých dielov by sa zlepšila keby sa spravil bus pruh molecovou ulicou, prerobila by sa svetelná križovatka tak aby dlhšie svietila zelená (cca 30 sekúnd) smerom z dlhých dielov a netvorili by sa kolóny. Čiže by boli dva pruhy jeden pre autá a jeden pre autobusy, a výstupište by sa mohlo spraviť na molecovej ulici.. ? ? ?
Časť pre cyklistov mala byť zrejme na tej strane, ako je teraz. Oddelenie je spravené nielen čiarou, ale aj odlišnými pásmi dlažby po stranách. Vidno to najmä v časti pod River Housom. Inak je RP pre chodcov aj pre cyklistov riešený zle, vidno obrovský rozdiel voči priestoru pred PKO, kde je šírka promenády dvojnásobná.
myslím, že náprotivná zastávka Floriánske bez ostrovčeka by už bola trochu moc, keď sa to dá spraviť aj inak
tá prvá, to je jasné, že by bolo vhodné vymyslieť - od seamofru cez posuutie cesty, alternatív je dosť, ale určite nie je ochota uvoľniť peniaze v niečo, čo priamo nepodporí IAD - aj keď, skús napísať siemensu, tí by sa semaforu potešili
Re #168145 Mike: a po vzore niektorých polovodičov ten dopyt potom neaktivovať a otvárať všetky dvere (samozrejme, okrem prvých, aby im nešlo teplo dnu) na každej zastávke
Re #168138 Mike: ? len si to musím pozrieť, či a ako by sa to dalo presne realizovať... a v súčasnosti je to aj tak zrejme zbytočný nápad, keď sa všetci budú oháňať tým, že nie sú financie...
ozaj, pri tých zmenách zastávok, keď sa už teda bude zasahovať do databázy CP - nebolo by dobré zreálniť 133 v CP a označiť ho ako expresný bus? ?
V každom prípade to ale znamená definitívny koniec snom o zapustenie Staromestskej pod zem, keďže z nej bude výjazd. Maximálne tak bude možné prekrytie v súčasnej úrovni.
a co ti vadi natom, ze ta najhorsia zrucanina v historickom jadre bude opravena? Vstup ma byt, ak som si dobre vsimol, vyburany v zelezobetone nie v historickej hmote.
Jedinym rizikom je, ze sa to prilis natiahlo a dnes je hrozba ze pri razeni, cely esterhazyho palac padne.
Je mi jasné, že iné časti BA nepoznáš až tak dobre, ake príklad z Petržalky... zo skúseností na 93, oveľa viac zbytočných zastavení ako na VŠ Manažmentu je na Rusovskej ceste... ale aj ta VŠM je ok... ale viných častiach BA sú stále zastávky, kde je cca 50% zbytočných zastavení, zatiaľ čo k 1.7 pôjdu niektoré zastávky na znamenie, kde nikto nenastúpi ani nevystúpi tak v 0,5% prípadov... ale trend je jasný, všetky zastávky na znamenie, čo je ok... už len vyradiť všetky karosy ?, alebo po vzore najmň českých miest podorábať znamenie (dopyt) na tyče ku dverám... ?
Jediná zastávka, ktorú neviem prečo dali na znamenie je Švabinského v Petržalke, tam vždy niekto nastupuje a vystupuje. Mlynarovičova a Strečnianska sú celkom opodstatnené, keďže tí čo idú na polikliniku Strečnianska, tak vystupujú na zastávke Šintavská.
? Neverim ? neverim ?, konecne im zaplo tym lolom, uz tolkokrat som to pisal ombudsmanke a na vseliake maily s koncovkou @dpb.sk, tak mozno mam na tom zasluhu aj ja nejakym 0,01% ?
Podľa mňa to na tom nábreží iba zle vymaľovali, cyklochdník mal byť na tom hladkom betóne pri múriku, a chodník prechodcov mal byť na tých kockách - pri stánkoch reštaurácií a kaviarní.. takto by to dávalo zmysel.
Ad preloženie zastávky... asi myslíš niekde v Petržalke... teoreticky po možné je, v tomto prípade podnet treba písať aj na mesto aj na dpb (lebo jeden sa bude vyhovárať na druhého),ale záleží od konkrétnej situácie...
Je zaujímavé, že pamiatkárom sa úspešne darí mariť stavbu nového mosta na mieste Starého mosta avšak proti výstavbe nového podzemného parkoviska hneď pri hradbách pri Esterházyho paláci sú úplne bezzubí ? obyčajní teroristi, ktorí keď ich je treba tak sú zalezení v diere kdesi ☠
Ty si taký sprostý, že si ešte aj pri plnom vedomí naserieš do huby. Prečo si potom písal toto:
1) Autor: no.ev.di.
19.6.2011 14.39 #168097 Re:
Re #168095 Solider: čo je na 840 zlé? Nie je to náhodou licenčná výroba nejakého vozíka od Stadleru, lebo tá maska našich 840 je akoby cez kopírák s vozidlami od Stadleru.
Re #168093 Petto: Desiro je interiérom silne podobné Talentu alebo Flirtu, ibaže je kratšie a je to diesel.
a toto:
Autor: no.ev.di.
19.6.2011 11.51 #168084 Re:
Re #168079 Ivan3: Aspoň, že v ČR dakto pohol rozumom a namiesto vývoja vlastnej kraksne z 810 kúpili RS
Nad SOR-kami tu onanuješ jedine ty. Určite si pri mastení tága predstavuješ nejakú horiacu SOR-ku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.