Reakcia na: no.ev.di. #167757:
Racianske linky by som nechal tak ako su okrem L55 ,ktora premava ako nahrada za zredukovanu L59. Vacsinou tam behaju prazdne spoje. Preklad s L65 nebude nikdy optimalny,kedze na tej mega dlhej trase nabera slusne meskania. L54 je slabo vyuzivana no spojit ju dokopy s L52 je nezmysel ,kvoli uplne odlisnym prepravnym narokom na useku Vychodne-Vajnory a Vychodne Raca.Na linke L54 by v sedle a cez vikend stacil 60 min.int. dobre nacasovany na prestup L53,L65. Kedysi chodila slusne naplnena iba v nedelu pocas konania burzy na letisku. Bola aj posilnena len uz neviem ci to bola L54 alebo byvala L36
L52 doplnuje kapacitu na najviac vytazenom useku.
V plane bolo prepojit ulicu Na Pantoch zo Sklabinskou. Potom by bolo onmoho jednoduchsie a uspornejsie viest linky v tejto casti mesta.
jandro
Re #167695 Valec: je to priblizne rovnako casovo, ak sadnu spoje ... najma ak prsi, tak na Racianskom myte prebiehat a cakat nie je ziadna slast
Re #167699 no.ev.di.: velkost autobusov je tiez problem, 56-ka by mala byt urcite v rannej spicke kapacitnejsia, ked kupil DPB kinderka tak ich asi nemal kde dat, tak skoncili tu, netreba zabudat, ze este v r.1999 v smere Vychodne-Zlate piesky premavala modra Karosa linky č.54 s velmi nepravidelnymi intervalmi ... v r.1995 vsak premavala pravidelne 114-ka v smere Vychodne-Studena-Trnavske myto ... tj uz bolo aj horsie, ale uz bolo aj lepsie, pokus resp. sen o jej obnoveni je stale
Re #167714 shandon: predlzenie ku Kauflandu nepridalo nejako vela vzkm. ale zvysilo potrebu vyssieho poctu vodicov na linke, otazna je ze ci by len niektore zachadzky tento pocet znizili, spoj ku Kauflandu je vsak potrebny, mozno ale nie 56-ka