však on to neplatí, tak má v paži. Tie vlaky ale budú premávať pri najlepšom z Petržalky v najkratšom intervale možno tak 7-8 min, pričom 15min smer Hl.st. a 15min smer Rača. Kapacitne to poberať môže, no frekvencia bude o ničom. Práve preto by aj bolo vhodné čím skôr odstrániť systém linkovania električiek aký máme, lebo nahráva takýmto parchantom do argumentov, že máme linky s 12min intervalom, čo nie je NS MHD, no nepovedia, že na radiále si to pýta jednu linku s intervalom 4min a v prípade vyššieho dopytu sa pýta interval 2-3min, ktorý je realizovateľný. Mesto by malo začať čím skôr hľadať ako na vlastné náklady spojazdniť Starý most pre električku a asi na večné časy zabudnúť na problém hentých vymätených katolíkov a tunelárov zo železníc. Síce to bude pre mesto záťaž, no asi lepšie zaťažiť mesto ako potom o 20-30 rokov riešiť ako spraviť tú trať duálne a spraviť Starý most pre električku, lebo vlak bude neatraktívny.
no.ev.di.
Re #167693 810zssk: ...ktoré stačia iba tak akurát tebe. Ktorá tvoja časť tela ešte ostala trčať z jeho anusu? ?
Re #167697 Technopol: Keďže v sedle by dnes 15min na úseku Východné - Rača neprešlo dnes, tak som dal aspoň 20min a cez víkend rovnako 20min. Na L56 by premávali 12m busy, ktoré by zvýšili po L50, na ktorej by premávali klbáky a na L52/54 by premávali 10.5. Taktiež by časť 12m busov po L50 mohla ísť na L20, aby sa tam neobjavovali 10.5m.