Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
však on to neplatí, tak má v paži. Tie vlaky ale budú premávať pri najlepšom z Petržalky v najkratšom intervale možno tak 7-8 min, pričom 15min smer Hl.st. a 15min smer Rača. Kapacitne to poberať môže, no frekvencia bude o ničom. Práve preto by aj bolo vhodné čím skôr odstrániť systém linkovania električiek aký máme, lebo nahráva takýmto parchantom do argumentov, že máme linky s 12min intervalom, čo nie je NS MHD, no nepovedia, že na radiále si to pýta jednu linku s intervalom 4min a v prípade vyššieho dopytu sa pýta interval 2-3min, ktorý je realizovateľný. Mesto by malo začať čím skôr hľadať ako na vlastné náklady spojazdniť Starý most pre električku a asi na večné časy zabudnúť na problém hentých vymätených katolíkov a tunelárov zo železníc. Síce to bude pre mesto záťaž, no asi lepšie zaťažiť mesto ako potom o 20-30 rokov riešiť ako spraviť tú trať duálne a spraviť Starý most pre električku, lebo vlak bude neatraktívny.
Reakcia na: Valec #167708:
tomu kosoštvorku s uhlopriečkou zjavne uniká, že ten projekt rieši hlavne prímestskú dopravu, čo je tiež plus, ibaže kde sú garancie, že pomôže aj Petržalke? Sa ľudia z vysoka ehm-ehm na to aby šli autobusom na vlak a z vlaku v meste prestupovali na električku/bus/t-bus ? čo už, zas sa nám rysuje riešenie dopravy v meste, nad ktorým budeme o 20-30 rokov vyplakávať ešte kruto.
Reakcia na: no.ev.di. #167706:
tal zadrel dalsiu perlu 🙂

1. stale nechapete, ze nie je ulohou "obcianskeho sektora" hladat riesenia - na to su tu vykonne funkcie na magstrate, resp. na MDVaRR SR. "Obciansky sektor" ako jedna z dotknutych stran a ucastnikov konani a rozhodovacieho procesu vnzasa pripomienky, vydava stanoviska a pripomienky?
Reakcia na: no.ev.di. #167706:
obavam sa, ze on to myslel smrtelne vazne, lebo viac krat takto tam odpovedal ...

ten clovek si mysli, ze je riaditel vesmiru.. resp minimalne na to ma 🙂

kazdopadne kugla, slavik & co sa pozeraju v lepsom pripade na to, ze sa postavi neja zeleznicna trat do petrzalky a napriec petrzalkou.

ale akosi stale ani jeden z nich nepovedal, ze ako to bude s linkovanim, co to tak vyrazneho zmeni na potenciale primateskej resp inegrovanej dopravy v ramci mesta.

nezodpovedali ani raz otazku, kto zaplati jedno nove supravy ale najma ich prevadzku.

ZSSK ergo stat nema ani na obsluhu vlakmi teraz, skrta vlakokilometre kde sa da. mesto nema peniaze ani na hlupe autobusy a skrta kde sa da.

kto bude platit prevadzku tunelov, ktora sa splha do milionov rocne.

a kto bude platit za vlakokilometre, ked vlakokilometer tazkeho vlaku je cca 3x tolko ako pri elektricke, pri ktorej sa nemusi platit nic prevadzkovatelovi infrastrukutry teda ZSR...

proste oni si myslia, ze postavi tunel a ono sa to bude prevadzkovat samo ?
Reakcia na: TeBeCe #167707:
Magda si vychovala nasledovníčku? ?
Reakcia na: tr3mp #167705:
to mohol povedať iba z recesie... taký debil nemôže byť... či? ?
Reakcia na: kecho #167703:
To je Marcelov citát roka ... ten tak ľahko niečo neprekoná ?
Reakcia na: kecho #167703:
najlepšie by bolo mať párovú zastávku na Floriánskom nám. a poslať do prdele tých lenivcov čo potrebujú mať zastávku každých 50m ?
Mimochodom existuje vo svete niekde taká vec, že v prípade napr. dnešnej zastávky Floriánske nám. v smere do mesta je semafor pred zastávkou, ktorý zastavuje IAD v momente keď električka vojde do priestoru zastávky, t.j. cestujúcich chráni semafor a IAD stojí lebo semafor je prepnutý na červenú a zopne sa späť na zelenú pre IAD keď sa električka pohne zo zastávky.
Reakcia na: aquila #167696:
mne sa viac páčil tento k bombastickému výsledku vo voľbách, doslovný citát:
"A vysledky volieb.. ano boli pre mna oucenim, volici ma nepodporuju do poslaneckej pozicie... vidia vo mne vykonneho clvoeka na nejakej takejto pozcii, mozno ako starsotu? ;-)" ten človek nie je pri zmysloch 😉

Re #167700 JeJe: pridávam sa... okrem toho nevie niekto, aká je využívanosť tých gumových (či čo to je) úchytiek pricapených na tyčiach? lebo aj o to si človek dosť často trieska hlavu...

Re #167699 no.ev.di.: prístrešok by si mohol za "manipulačné náklady" premiestniť z "obnovenej" Vazovovej, veď predsa ODP jej obnovenie zdôvodňoval, že "ľudia chodia NA úrad práce", čiže de facto tam iba vystúpia a idú preč, tak načo by tam mal byť zbytočný prístrešok 😉
Reakcia na: Franki #167701:
a ešte aj na Radlinského padali vraj pláty zo striech na koľajovú trať ? takýto chaos tu snáď nebolo ani v zime, keď sa dalo do niektorých častí cestovať iba s veľkým meškaním...
Caute,na Kolarku bola nejaka kolizia trolejbusu,nechapem kam chcel ten vodič trolejbusu zabočiť,alebo sa pomylil že sedi v autobuse?http://vas.cas.sk/clanok/4113/pokazeny-trolejbus-voda-na-ceste-stojace-elektricky-v-bratislave-kolabuje-doprava.html ?
Reakcia na: ivanbuto #167640:


Z reklamy vo vozidlách mi najviac vadia tie plastové držiaky. Takmer pri každej druhej jazde si o ne pri vstávaní zo sedadla udriem hlavu. A to ani nie som príliš vysoký ...
Reakcia na: kecho #167692:
terminál nie, obyčajný ostrovček pre električky koľko by stál. Posun cesty by na danom mieste nehral žiadnu položku, okrem zrušenia a namaľovania nového vodorovného označenia na časti cesty pre parkovanie IAD.

Re #167693 810zssk: ...ktoré stačia iba tak akurát tebe. Ktorá tvoja časť tela ešte ostala trčať z jeho anusu? ?

Re #167697 Technopol: Keďže v sedle by dnes 15min na úseku Východné - Rača neprešlo dnes, tak som dal aspoň 20min a cez víkend rovnako 20min. Na L56 by premávali 12m busy, ktoré by zvýšili po L50, na ktorej by premávali klbáky a na L52/54 by premávali 10.5. Taktiež by časť 12m busov po L50 mohla ísť na L20, aby sa tam neobjavovali 10.5m.
Reakcia na: Technopol #167697:
Jasne, ze nema, inak by netrepal blbosti.
Reakcia na: no.ev.di. #167690:
A ty pravidelne cestuješ v týchto miestach, alebo máš odsledovanú vyťaženosť ,keď sa vyjadruješ k intervalom a trasovaniu týchto liniek ❓
Reakcia na: S499.1023 #167667:
a ono to je lepsie a lepsie 🙂 na otazku kde su zabezpecit miliardy euro na tunel pod dunajom a dalsie na tunel cez petrzalku odpovedal nasledovne ...

"K zabezpeceniu zdrojov sa budem vyjadrovat az potom, co budem napriklad generalny riaditel zeleznic alebo projektovy manazer tohto projektu."

som myslel ze sa utrham smiechom 🙂
Reakcia na: jandro #167689:
Z Vrakuňe do Rače je to rýchlejšie kombináciou 201+električky. Jedine, že by si si chcel cestou trištvrtehodiny pospať.
Reakcia na: 810zssk #167693:
On to v živote nepochopí. Človek v televízii otvorí hubu úžasom nad tým, aké niekto dokáže trieskať hovadiny a vŕŕhaffujsor v tom vidí, že nemá argumenty ? .
Reakcia na: no.ev.di. #167675:
Ten kto tu ponuka argumenty je Igorko, nie ty.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.