Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: no.ev.di. #167712:
ono linkovanie elekriciek je nie zrovna najlepsie, ale impulz da az ked sa postavi aspon trat po bosakovu ..

Re #167717 kecho: presne to si myslim aj ja, ze filialka vlastne nic neriesi, len veci komplikuje. vsak tym ze vypadli prepojenia filialky s novym mestom, hlavnou stanicou tak de facto tam mozu zachadzat len vlaky od PK, TT a SC, cize aka intgracia ? skor dezintegracia ...

a to ze spevavec aj kugla su mimo asi ani netreba diskutovat..

oni nevedia na toto odpoved ..

"3. ad prevadzka - toto su otazky, ktore treba adresovat inde. len podotknem , ze o "tazkom vlaku" tu nikto pre potreby regio a mestkej dopravy nehovori. co sa tyka prevadzky - potencial Bratislava ma, treba ho len vyuzit. "

jemu nedochadza, ze vlak je uplne ina liga co sa spotreby a prevadzky tyka a jedno ci sa to nazve tazky vlak alebo regiovlak ..

Re #167720 Mike: presna trasa neni stanovena, su stanovene "body" kadial by mala prechadzat, ale ani to nic neznamena .. vid aj budovanie koridorov v nemecku resp rakusku ..

tam je pointa spoit bratislavu a vieden ... ale presne kadial tam definovane nie je ..
Reakcia na: AAA #167716:
v 13T v Brne mali pekné LCD obrazovky určené aj na vizuálnu reklamu ale aj na prehľadné informovanie cestujúcich bez blbostí typu "Nám. Ľ. 1/4túra" či ako to bolo u nás ?
Reakcia na: AAA #167718:
Ona je už stanovená, ale všetky trasy TEN-T čka sú živá vec a menia sa operatívne podľa situácie..a Rakúšaci by nemali problém si to v záujme získania balíku financií vylobovať, keďže "spodnou" trasou by tým získali iba reko pár km spojky Fichamend - Gotzendorf (zdvojkoľajnenie a elektrifikáciu) a druhú koľaj Parndorf - Kittsee, kde už ale majú ale zmené práce pripravené, zakiaľ čo "vrchnou" trasou môžu získať zdvojkoľajnenie Marchegg - Wien a elektrifikáciu tejto trate.
http://bratislava.sme.sk/c/5929266/niekolko-ulic-v-bratislave-zaliala-voda.html

tá fotka auto_res v závere je fakt pekná - IGK vo vode, elina oddelená obrubníkom v suchu 😉
Reakcia na: aquila #167672:
Ten koridor TEN-T a jeho trasovanie neurčuje EÚ?
Reakcia na: no.ev.di. #167704:
projekt jej budovania je vraj pripravený už x rokov, údajne chýbajú "iba" peniaze na
- presun cesty + inžinierských sietí (nerozumiem, prečo sa majú meniť IS) + zásahu do zelene (zrejme kvôli tomu, aby tadiaľ popri ceste išiel chodník, aj keď by sa dal využiť ten, čo ide popri tej cirkevnej budove, teda v BA praxi = aby sa tam dalo ďalej parkovať na chodníku)
- na vybudovanie ostrovčeka...
ono by možno aj stačilo zrovnať so zemou (cestou) ten chodník, na jeho miesto presunúť cestu a na miesto súčasnej cesty dať ostrovček... dokonca tam vôbec nie je nutné hýbať so stĺpami osvetlenia, pretože tie stoja až v hline za chodníkom...
verím, že nové vedenie DPB sa trochu obuje do týchto zastávok a aj do niektorých ďalších nezmyslov typu "bezpečné prechádzanie cez cestu" L35 Borská-Borská či "BPcC so semaformi" L78 Vavilovova-Farského...

Re #167706 no.ev.di.: aby si nebol prekvapený 😉 on je ešte stále presvedčený, že EÚ vyvali peniaze na budovanie poddunajského tunela....

Re #167707 TeBeCe: "zelený most pre chodcov a cyklistov, po ktorom toľkí občania túžia" ? tá ženská čo berie? 😉 mimochodom, aký by bol pre cestujúcich (nie pre majiteľov pozemkov okolo trate typu JeTi, ktorí rátajú s výstavbou okolia) rozdiel v tom, či by tie vlaky BID jazdili na "zrekonštruovanú" HlSt/ŽSTNM s mhd do celého mesta alebo na FIliálku, ktorú treba vybudovať?

Re #167709 aquila: neviem, akú školu má vyštudovanú, ale v momente by som jej zobral akreditáciu, pretože tento človek nechápe základný fakt, že náklady na prevádzku v tunelY sú podstatne vyššie (bez ohľadu na jeho plytkosť) ako pri povrchovej trati a že ono do tej údržby niekto musí tie peniaze dať... proste s takýmto prípadom sa už asi nedá diskutovať...
Reakcia na: ivanbuto #167640:
DPB by mal tie LCD obrazovky používať najmä ako súčasť informačného systému vozidla, t.j. informovať o mimoriadnostiach v doprave.
Reakcia na: no.ev.di. #167704:
Tu parovu zastavku aj s presmerovanim busov som navrhoval davno.

Take semafory ako spominas su uplne bezna zalezitost v Nemecku aj Rakusku. Poznam to z osobnych skusenisti ked som tam bol autom.
Reakcia na: no.ev.di. #167699:
na L56 by som zaviedol 15min interval o 6. a 7. h rano ... celotyzdenny 20 min interval ku Kauflandu je zbytocny
Reakcia na: Valec #167604:
Ja by som povedal, že Tesco expres rovná sa sídlisková samoobsluha, nič viac, nič menej.
však on to neplatí, tak má v paži. Tie vlaky ale budú premávať pri najlepšom z Petržalky v najkratšom intervale možno tak 7-8 min, pričom 15min smer Hl.st. a 15min smer Rača. Kapacitne to poberať môže, no frekvencia bude o ničom. Práve preto by aj bolo vhodné čím skôr odstrániť systém linkovania električiek aký máme, lebo nahráva takýmto parchantom do argumentov, že máme linky s 12min intervalom, čo nie je NS MHD, no nepovedia, že na radiále si to pýta jednu linku s intervalom 4min a v prípade vyššieho dopytu sa pýta interval 2-3min, ktorý je realizovateľný. Mesto by malo začať čím skôr hľadať ako na vlastné náklady spojazdniť Starý most pre električku a asi na večné časy zabudnúť na problém hentých vymätených katolíkov a tunelárov zo železníc. Síce to bude pre mesto záťaž, no asi lepšie zaťažiť mesto ako potom o 20-30 rokov riešiť ako spraviť tú trať duálne a spraviť Starý most pre električku, lebo vlak bude neatraktívny.
Reakcia na: Valec #167708:
tomu kosoštvorku s uhlopriečkou zjavne uniká, že ten projekt rieši hlavne prímestskú dopravu, čo je tiež plus, ibaže kde sú garancie, že pomôže aj Petržalke? Sa ľudia z vysoka ehm-ehm na to aby šli autobusom na vlak a z vlaku v meste prestupovali na električku/bus/t-bus ? čo už, zas sa nám rysuje riešenie dopravy v meste, nad ktorým budeme o 20-30 rokov vyplakávať ešte kruto.
Reakcia na: no.ev.di. #167706:
tal zadrel dalsiu perlu 🙂

1. stale nechapete, ze nie je ulohou "obcianskeho sektora" hladat riesenia - na to su tu vykonne funkcie na magstrate, resp. na MDVaRR SR. "Obciansky sektor" ako jedna z dotknutych stran a ucastnikov konani a rozhodovacieho procesu vnzasa pripomienky, vydava stanoviska a pripomienky?
Reakcia na: no.ev.di. #167706:
obavam sa, ze on to myslel smrtelne vazne, lebo viac krat takto tam odpovedal ...

ten clovek si mysli, ze je riaditel vesmiru.. resp minimalne na to ma 🙂

kazdopadne kugla, slavik & co sa pozeraju v lepsom pripade na to, ze sa postavi neja zeleznicna trat do petrzalky a napriec petrzalkou.

ale akosi stale ani jeden z nich nepovedal, ze ako to bude s linkovanim, co to tak vyrazneho zmeni na potenciale primateskej resp inegrovanej dopravy v ramci mesta.

nezodpovedali ani raz otazku, kto zaplati jedno nove supravy ale najma ich prevadzku.

ZSSK ergo stat nema ani na obsluhu vlakmi teraz, skrta vlakokilometre kde sa da. mesto nema peniaze ani na hlupe autobusy a skrta kde sa da.

kto bude platit prevadzku tunelov, ktora sa splha do milionov rocne.

a kto bude platit za vlakokilometre, ked vlakokilometer tazkeho vlaku je cca 3x tolko ako pri elektricke, pri ktorej sa nemusi platit nic prevadzkovatelovi infrastrukutry teda ZSR...

proste oni si myslia, ze postavi tunel a ono sa to bude prevadzkovat samo ?
Reakcia na: TeBeCe #167707:
Magda si vychovala nasledovníčku? ?
Reakcia na: tr3mp #167705:
to mohol povedať iba z recesie... taký debil nemôže byť... či? ?
Reakcia na: kecho #167703:
To je Marcelov citát roka ... ten tak ľahko niečo neprekoná ?
Reakcia na: kecho #167703:
najlepšie by bolo mať párovú zastávku na Floriánskom nám. a poslať do prdele tých lenivcov čo potrebujú mať zastávku každých 50m ?
Mimochodom existuje vo svete niekde taká vec, že v prípade napr. dnešnej zastávky Floriánske nám. v smere do mesta je semafor pred zastávkou, ktorý zastavuje IAD v momente keď električka vojde do priestoru zastávky, t.j. cestujúcich chráni semafor a IAD stojí lebo semafor je prepnutý na červenú a zopne sa späť na zelenú pre IAD keď sa električka pohne zo zastávky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.