Z reklamy vo vozidlách mi najviac vadia tie plastové držiaky. Takmer pri každej druhej jazde si o ne pri vstávaní zo sedadla udriem hlavu. A to ani nie som príliš vysoký ...
terminál nie, obyčajný ostrovček pre električky koľko by stál. Posun cesty by na danom mieste nehral žiadnu položku, okrem zrušenia a namaľovania nového vodorovného označenia na časti cesty pre parkovanie IAD.
Re #167693 810zssk: ...ktoré stačia iba tak akurát tebe. Ktorá tvoja časť tela ešte ostala trčať z jeho anusu? ?
Re #167697 Technopol: Keďže v sedle by dnes 15min na úseku Východné - Rača neprešlo dnes, tak som dal aspoň 20min a cez víkend rovnako 20min. Na L56 by premávali 12m busy, ktoré by zvýšili po L50, na ktorej by premávali klbáky a na L52/54 by premávali 10.5. Taktiež by časť 12m busov po L50 mohla ísť na L20, aby sa tam neobjavovali 10.5m.
On to v živote nepochopí. Človek v televízii otvorí hubu úžasom nad tým, aké niekto dokáže trieskať hovadiny a vŕŕhaffujsor v tom vidí, že nemá argumenty ? .
"DPB s toho bude mat slušný prijem" niečo ako pri predaji recaru, však? že možnosti sú vyčerpané a teraz budeme mať vyšší príjem z reklamy takže si si tým svojím výrokom tak istý? nebude mať z toho príjem pigmedia (či iný subjekt z tunelárskej adresy s akcionármi z cypru či kostariky) a z toho pôjde "niečo" dpb?
Re #167646 Hug0: a k tomu napojenie na satelit, nie?
Re #167647 no.ev.di.: zisťuješ, koľko by stálo vybudovanie terminálu? nezabudni k tomu prirátať aj "projekt" + prípadný posun cesty... btw. jcd montuje prístrešky na základe zmluvy s mestom "zdarma" v nejakom počte za rok a prístrešky si na seba zarábajú reklamou (na rozdiel od L901, ktorá si na seba "zarába" cestovným)
možno by som potom L52 iba trochu upravil, lebo ide nejak 3 min pred L56 ráno, a potom L56 za nenaplní a L56 by som určite neredukoval, tá chodí dosť plná
a čo sa týka L65 tiež poznám ľudí, čo chodia skoro celou jej trasou a aj sa zlepšila dostupnosť avionu z vrakune a aj z rače a vajnor,a na L65 treba aspoň 20 min interval dooobeda, ráno 10-15min a poobede 15 nie 20 min.
ja osobne by som pre spojenie Rača - Východné - Zlaté piesky dal celotýždenne L56 v 20min, L52 a 54 spoji do jednej linky, tak ako som písal s tými intervalmi 20 a 20-40
predlzenie 65-ky bol dobry napad podla mna, aj ked vznikol paradoxne ... poznam ludi co s nou chodia pravidelne z Vrakune resp. PB az do Race a spat ... kedysi bolo takychto nosnych liniek pomerne vela a tak to ma podla mna byt, hlavne ked poklesne riziko vynechavania spojov
Re #167678 matt11: zbytočne to veruže nie je, v smere do Rače su spoje plne ... L55 mi pride len taka, aby sa nepovedalo, ze mame malo spojov
Re #167688 shandon: to by bol v CP asi bordel, mam rad Monkovske cestovne poriadky
rano v smere na zlate piesky je bus natlaceny az prilis ... poobede je bus plny taktiez, ale v opacnom smere, vecer (od 21:00) sa v smere na zlate vozi vzduch, v opacnom smere to tiez nie je nic extra, ale ludia su
keby sa vybudoval ten malý zasraný úsek cesty medzi Galvaniho a Vrakunskou cestou cez trať 131 čo chýba, tak by mohla L65 končiť pri Avione a L67 detto, lenže mesto má v paži, takže musíme viesť 22km trasu L65 namiesto 15km ?
tak ako si popisal 54-ku chodila kedysi legendarna 36-ka, nic proti Vajnorom, ale pre Rendez nie su velmi zaujimave zatial ... zachadzka ku Kauflandu je zaujimava pre vsetkych, najma vsak pre obyvatelov Uzin, ktori nemaju v okoli obchod ... okrem toho stale nie je a tak skoro zrejme ani nebude vybudovany prechod pre chodcov priamo oproti Kauflandu, takze sa 56-kou vozia aj starsi ludia z centra Rače
Skoncila aj 2621... Jurak zachvilu pride o svoje "naj" plynaky ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec