martin: Neviem teda čo stáli vtedy Karosy ale ako si dobre pamätám, tak sme mali kĺbak za 5,5mil. To je veľmi slušná cena, nie? Bolo to preto, že sme zachraňovali Ikarus veľkou dodávkou. Či by bolo správne spraviť to aj teraz, neviem ale ak by za I412 pýtali namiesto 10mil 9 alebo 8 tak prečo nie?
Takže DPB už nebude výhradný distribútor Ikarusu na Slovensku.
Ono je jedno ako bus vyzerá, lebo krása je subjektívna. Dôležitá je jeho účelnosť, kvalita, prevádzkové náklady... Mne sa Citybus páči, ale ako som počul inak je to nič moc. No myslím si, že by sa mali dodávať Agory GNV (CNG). A prečo? Dnes K 732 CNG oproti K 732 ušetrí ročne 1mil.Sk,- Ak má Agora životnosť 15 rokov tak na jej dodávke v konečnom dôsledku zarobíme 5 mil. (Ak by sme rátali 12m Solaris za 10mil, Citaro je hlúposť v súčasnosti) Si predstavte, že zrekonštrujú tých 180 K 7XX a kúpia 50 Agor, tak je to 230mil ročne ušetrených. A to chce magistrát mať v roku 2010 300 busov na plyn. To by bolo aj na brúsku a podbíjačku
zrebec #14039 : Viem ti povedať, že bude a to tento rok, ale kedy a či ho nakonie nezrušia?! A zrejme dopadne tak, že kto dá väčší úplatok vyhrá. Ale mám pocit, že by to mala byť megadodávka. Veď keď sa tu oplatí Mercedesu niečo predvádzať. No nemusí to tak byť, len mi to tak pripadá.
Takže DPB už nebude výhradný distribútor Ikarusu na Slovensku.

Ono je jedno ako bus vyzerá, lebo krása je subjektívna. Dôležitá je jeho účelnosť, kvalita, prevádzkové náklady... Mne sa Citybus páči, ale ako som počul inak je to nič moc. No myslím si, že by sa mali dodávať Agory GNV (CNG). A prečo? Dnes K 732 CNG oproti K 732 ušetrí ročne 1mil.Sk,- Ak má Agora životnosť 15 rokov tak na jej dodávke v konečnom dôsledku zarobíme 5 mil. (Ak by sme rátali 12m Solaris za 10mil, Citaro je hlúposť v súčasnosti) Si predstavte, že zrekonštrujú tých 180 K 7XX a kúpia 50 Agor, tak je to 230mil ročne ušetrených. A to chce magistrát mať v roku 2010 300 busov na plyn. To by bolo aj na brúsku a podbíjačku

zrebec #14039 : Viem ti povedať, že bude a to tento rok, ale kedy a či ho nakonie nezrušia?! A zrejme dopadne tak, že kto dá väčší úplatok vyhrá. Ale mám pocit, že by to mala byť megadodávka. Veď keď sa tu oplatí Mercedesu niečo predvádzať. No nemusí to tak byť, len mi to tak pripadá.
Papyr
Ikarus ma, co som tak pocul, hrozne drahe nahradne diely. Tym mi bolo zdovodnene aj to, ze v Presove mame len dva kusy 435. Byval som sklamany, dizajn I435 sa mi pacil snad najviac z toho, co v Presove mame, ale teraz zacinam byt rad
Ale uplne najviac som sa zamiloval do I-435T, teda klboveho trolejbusu s vyzbrojou Kiepe. Kvalita, komfort a absolutna nehlucnost. V porovnani s budapestianskymi vozidlami 435T, ktorymi som sa viezol, je aj najtichsia Skodovka jaciaci a vrieskajuci stroj. Len neviem preco sa im nepodarilo vyrobit nehlucnu nizkopodlaznu 412T - tymi som sa tiez viezol a huci to ako kazdy iny novy trolejbus. 412T z roku 2002 je hlasnejsia ako 435T z roku 1995... zvlastne.