Reakcia na: Papyr #14038:
Je mi potešením, že je ešte typ vozidla pre MHD v ČR a SR, ktorým si sa Ty neviezol a ja už áno 
Re #14040 m@rtin: Áno, sklamal ma kĺb, ktorý je typický 900-vkový. Kedysi kĺb býval miestom, kam sa vošlo plno ľudí, takto autobus prichádza o kapacitné možnosti. Ďalším nedostatkom, ktorý je prevzatý už zo sólo verzie City Busu ju počet sedadiel v zadnej časti. Pokiaľ si dobre spomínam, rozmiestnenie je typu 2+2, čo radikálne obmedzuje počet miest na státie. Osobne si myslím, že Karosa by nemusela striktne kopírovať predlohu z Francúzska a mohla by model prispôsobiť pre naše krajiny, našu MHD. Vo Francúzsku asi sotva premáva natrieskaný City Bus, no u nás sa to stáva. Aj keď sme šli na 200-ke do Bohníc, v okamihu, keď pristúpilo viac ľudí, ako bolo príjemné, mal som medzi toľkými sedadlami pocit stiesnenosti. Ostatne, veď sám vieš, že v Prešove sme nejaké to sedadlo vyhodili.
A to, že prevedenie kĺbovej verzie sklamalo, je fakt. Aj z DPMP kĺbák videli a nenadchol ich, hoci mali vážny záujem o kúpu.
Re #14043 Spectre: Dík za radu. Pytlík si vezmem

Re #14044 Andy: Nie, v Prešove Ik 435T nie je, Papyr písal o Budapešti.
Re #14045 J: V Prešove poznám osobne vodiča, ktorý má pridelený jeden z City Busov. Tvrdí, že je to perfektné vozidlo, i keď si oči nezakráva ani nad nedostatkami, ktoré mimochodom priamo povedal do očí aj riaditeľovi Karosy

Poviete si, že bodaj by sa nestaral, keď má City Bus. Lenže on tak isto pristupoval aj iným busom, ktoré mal, vrátane nesaťročných Karos B731, ŠM-ky a pod. Naozaj, dnes už ťažko možno prstom ukázať na ten, čo onen autobus, že ten je dobrý a ten zasa zlý. Ak sa oň vie vodič postarať aj jazda na ŠM-ke z roku 1980 mu bude radosťou.
Andy
Re #13992 Turbo: A čo s tým majú dispečeri? Však ja ako vodič by som si mohol autobus pustiť aj na dialkové ovládanie, pokiaľ sa mu nič nestane. V čom je problém? Nikoho neohrozil a nič nespôsobil.
Re #14007 mickey: Na ktorej strane STV textu? To vyhľadávanie spojení od FS software je úplne na nič.. Však si skús vyhľadať večer o jedenástej nejaký spoj napr. z Čunova do mesta, nájde ti cestu na 7 hodín...
Re #14026 Papyr: Na výrobných štítkoch Ikarusov je ako adresa uvedená Budapešť.
Re #14027 Anndy008: Mne sa Ikarusy 4x5 nepáčili od začiatku. Designovo úplne na nič.. Našťastie neskôr dostali hranaté lepené sklá, vďaka ktorým ten bus lepšie vyzerá.
Re #14029 Papyr:
1. S tými náhradnými dielmi to u nás riešia tak, že na každý poškodený diel dajú gumené alebo umelohmotné záplaty.. Potom to tu vyzerá ako na Uk.. pardon, vlastne sme v DPB.
2. V prešove je Ik435T?
3. Najtichší trolejbus aký som kedy počul je 21Tr... Tam nebolo počuť NIČ (konkrétne v Brne), keď som s tým išiel.