No ako som si (oneskorene) všimol, pri takých špecifických výrazoch ako sú skratky SPP a DPB nie je jasné ako som to myslel s tou službou, takže je to takto:
"Ja som si myslel, že SPP robí tou plynofikáciou službu pre DPB a nie naopak (že, DPB robí plynofikáciu kvôli SPP)." Inak potom nechápem, prečo SPP určuje náter plynofikovaných busov.
---
Ešte je tu možnosť, že som to pochopil zle a že SPP náter tých autbusov neurčuje. Potom sú posledné dva moje príspevky bezpredmetné
Uf, idem ja radšej spať!
"Ja som si myslel, že SPP robí tou plynofikáciou službu pre DPB a nie naopak (že, DPB robí plynofikáciu kvôli SPP)." Inak potom nechápem, prečo SPP určuje náter plynofikovaných busov.
---
Ešte je tu možnosť, že som to pochopil zle a že SPP náter tých autbusov neurčuje. Potom sú posledné dva moje príspevky bezpredmetné

Uf, idem ja radšej spať!
Inak vymakol si ma na SUPER masine (7921/22) a na mojej NAJOBLUBENEJSEJ linke - 9 ! 
.
Andy
Re #13992 Turbo: A čo s tým majú dispečeri? Však ja ako vodič by som si mohol autobus pustiť aj na dialkové ovládanie, pokiaľ sa mu nič nestane. V čom je problém? Nikoho neohrozil a nič nespôsobil.
Re #14007 mickey: Na ktorej strane STV textu? To vyhľadávanie spojení od FS software je úplne na nič.. Však si skús vyhľadať večer o jedenástej nejaký spoj napr. z Čunova do mesta, nájde ti cestu na 7 hodín...
Re #14026 Papyr: Na výrobných štítkoch Ikarusov je ako adresa uvedená Budapešť.
Re #14027 Anndy008: Mne sa Ikarusy 4x5 nepáčili od začiatku. Designovo úplne na nič.. Našťastie neskôr dostali hranaté lepené sklá, vďaka ktorým ten bus lepšie vyzerá.
Re #14029 Papyr:
1. S tými náhradnými dielmi to u nás riešia tak, že na každý poškodený diel dajú gumené alebo umelohmotné záplaty.. Potom to tu vyzerá ako na Uk.. pardon, vlastne sme v DPB.
2. V prešove je Ik435T?
3. Najtichší trolejbus aký som kedy počul je 21Tr... Tam nebolo počuť NIČ (konkrétne v Brne), keď som s tým išiel.