XxX: 1201 bola na 121/122/21 dost stabilne este pred aj v roku 2000 
Jano: Podla mna obnovenie 101ky by nebolo koncepcne riesenie. Ovela rozumejsie sa mi zda to, keby sa zabezpecilo, aby do mesta prisla elektricka rychlejsie ako teraz - t.j. redukcia zastavok, uplna preferencia (nie to, co je na Alexyho - ved to nie je preferencia, ale 200000 vyhodenych do luftu!), rekonstrukcia trate Dolne Krcace - Pri krizi. Je to teraz financne narocnejsie, ale v buducnosti by sa v porovnani s nakladmi na 101ku tie prachy urcite vratili.

Jano: Podla mna obnovenie 101ky by nebolo koncepcne riesenie. Ovela rozumejsie sa mi zda to, keby sa zabezpecilo, aby do mesta prisla elektricka rychlejsie ako teraz - t.j. redukcia zastavok, uplna preferencia (nie to, co je na Alexyho - ved to nie je preferencia, ale 200000 vyhodenych do luftu!), rekonstrukcia trate Dolne Krcace - Pri krizi. Je to teraz financne narocnejsie, ale v buducnosti by sa v porovnani s nakladmi na 101ku tie prachy urcite vratili.



ma niekto pre mna vysvetlenie?
Jano
- presmerovanie linky 34 cez staru Dubravku ( to by bola obchadza a keby to malo chodit este aj do DNV - urcite nerealne pri dnesnej fin, sit. )
- aj 35 mala chodit cez Stepnu na Zatevnu ( byvala konecna 37 ), ale to by bolo pre DPB financne neunosne, pretoze by musel byt na 35 nasadeny o jeden autobus viacej - opat vsetko krachuje na financiach
- mestska cast by si chcela vydobit i autobus chodiaci na Kramare ( obdoba byvalej 351 ), ktoru by si MU aspon ciastocne hradil
Tie navrhy ohladom DNV su zaujimave, ale myslim, ze nerealne ( presne ako si napisal ze i financne neunosne, aspon v terajsej situacii ), ale minimalne za obnovenie 101 by som hlasoval vsetkymi 10-timi. To bol jeden z najlepsich spojov ( ale bolo ich viac - vid ex 106, 112, 115 )