Kristof:
Tie elektricky su namrazovky. Jedina elektricka co premava v noci cely rok je slozobny spoj 408. Netusim ci ide az do Dubravky.
Co sa hluku tyka:
Opatrenie na znizenie hlucnosti existuje: Treba sfrezovat hlavu kolajnice. Aj najmodernejsia elektricka by na vlkovitej trati rachotila. Totiz nikto si to nevie vysvetlit, ale po urcitom case hlava kolajnice vykazuje vlnkovanie. Ona v skutocnosti aj je vlnkovita. Staci sa na nu lepsie pozriet. Najlepsie to vidno vecer, ked sa od hlavy kolajnice odrazaju poulicne lampy. Jasno je tam vidno vzorku opakujucu sa v rozmedzi asi 5 cm, niekedy je to vic, inokedy menej. V zahranici je frezovanie a brusenie kolajnic bezna udrzba, ale u nas je to strasny luxus. Co je este vacsia tragedia je to, ze za luxus sa povazuje aj obycajne podbijanie trate. Keby sa niekto nasral a dal poriadne podbit a prefrezovat vsetky trate v BA, tak elektricky by chodili hladko, bez hadzania a ticho. Aj tie najstarsie. Totiz je velmi zaujimave ze ta ista elektricka ide pred Polusom ticho a nekyve sa a v Karlovke rachoti a hadze zo strany na stranu.
Len si niekedy vsimnite, ze od zastavky "Nad Luckami" smerom do Dubravky az po 2. stlp za prejazdu s autami idu elektricky ticho. Potom zacnu rachotit. Viete cim to je? Je to tym, ze ten usek bol prefrezovany, ked tu bola pozicana freza (tusim z Viedne). Aj vrchny Trabust, Trabalik skonstatoval ze je to vyrazne lepsie. Ale preco sa potom v tom nepokracuje??? Prebrusit by mali celu Dubravku aj Karlovku, potom Ruzinov, Tunel, Vajnorsku v useku Trnavkse myto - Polus... V podstate cele mesto s vynimkou nedavno rekonstruovanych usekov. A potom frezovat kolajnice pravidelne, aspon raz za rok. Lenze ked sa setri kde sa da tak to tak vyzera...
Tie elektricky su namrazovky. Jedina elektricka co premava v noci cely rok je slozobny spoj 408. Netusim ci ide az do Dubravky.
Co sa hluku tyka:
Opatrenie na znizenie hlucnosti existuje: Treba sfrezovat hlavu kolajnice. Aj najmodernejsia elektricka by na vlkovitej trati rachotila. Totiz nikto si to nevie vysvetlit, ale po urcitom case hlava kolajnice vykazuje vlnkovanie. Ona v skutocnosti aj je vlnkovita. Staci sa na nu lepsie pozriet. Najlepsie to vidno vecer, ked sa od hlavy kolajnice odrazaju poulicne lampy. Jasno je tam vidno vzorku opakujucu sa v rozmedzi asi 5 cm, niekedy je to vic, inokedy menej. V zahranici je frezovanie a brusenie kolajnic bezna udrzba, ale u nas je to strasny luxus. Co je este vacsia tragedia je to, ze za luxus sa povazuje aj obycajne podbijanie trate. Keby sa niekto nasral a dal poriadne podbit a prefrezovat vsetky trate v BA, tak elektricky by chodili hladko, bez hadzania a ticho. Aj tie najstarsie. Totiz je velmi zaujimave ze ta ista elektricka ide pred Polusom ticho a nekyve sa a v Karlovke rachoti a hadze zo strany na stranu.
Len si niekedy vsimnite, ze od zastavky "Nad Luckami" smerom do Dubravky az po 2. stlp za prejazdu s autami idu elektricky ticho. Potom zacnu rachotit. Viete cim to je? Je to tym, ze ten usek bol prefrezovany, ked tu bola pozicana freza (tusim z Viedne). Aj vrchny Trabust, Trabalik skonstatoval ze je to vyrazne lepsie. Ale preco sa potom v tom nepokracuje??? Prebrusit by mali celu Dubravku aj Karlovku, potom Ruzinov, Tunel, Vajnorsku v useku Trnavkse myto - Polus... V podstate cele mesto s vynimkou nedavno rekonstruovanych usekov. A potom frezovat kolajnice pravidelne, aspon raz za rok. Lenze ked sa setri kde sa da tak to tak vyzera...




Max
Je to veľmi pekne spracovaná tragikomédia o 78 ročnom dôchodcovi (V. Brodský), ktorý robí všetko možné aj nemožné, aby nemusel myslieť na smrť.
Jeho správanie je však v rozpore s predstavami manželky, ktorá jeho starecké rozmary už viac nechce ignorovať.
Tento film sa dá pokladať za dôstojnú rozlúčku s vynikajúcim hercom Vlastimilom Brodským.
Film obsahuje pár záberov zo stanice pražského metra Rajská Zahrada a Vysočanská, ale určite stojí zato ho vidieť.