Martin Fundarek: No ano. O tych par prejazdoch som vedel. Ja som vsak doma zvyknuty na system, kde vozidla idu v rezime takmer "co spoj, to ina linka". Tych par prejazdov v BA je naozaj oproti tomu nic. 
frenky: Pokial si svoj sen pisal aj sem do fora, je mozne, ze som ho kedysi cital, vryl sa mi do podvedomia a teraz som ho vytiahol opat na svetlo. A mozno ani nie a mali sme obaja rovnaky napad - to sa stava casto.
XxX: Mne sa velmi nepozdava expres c. 24 z DNV pozdlz elektrickovej trate z Dubravky cez Karlovu Ves az po Novy most. Aspon dufam, ze mas na mysli expres! Pripada mi to ako velke riziko pre elektricku. Som totiz zastancom zasady, ze kde jazdi elektricka nech nejazdi autobus. Potom by sa mohlo stat, ze BA dopadne ako KE, kde z jednej zastavky odchadza autobus cca kazdych 7-10 minut a elektrickovy pas ziva prazdnotou, lebo elektricka ide len raz za 20 minut. DNV a Novy most by som skor spajal cez Patronku a Mlynsku dolinu.
Jano: Co sa tyka mnou odprezentovaneho navrhu pre DNV, odhliadnuc od ciastocneho vylepsenia intervalu, ide o usporne opatrenie. DPB by na tom mohol usetrit paradne kilometre a obyvatelia DNV by mali lepsiu dopravu (myslim).
Este ste mi stale neodpovedali: Kde sa v rannej spicke berie tolko ludi od VW, ze zapracu 3/4 autobusu?

frenky: Pokial si svoj sen pisal aj sem do fora, je mozne, ze som ho kedysi cital, vryl sa mi do podvedomia a teraz som ho vytiahol opat na svetlo. A mozno ani nie a mali sme obaja rovnaky napad - to sa stava casto.
XxX: Mne sa velmi nepozdava expres c. 24 z DNV pozdlz elektrickovej trate z Dubravky cez Karlovu Ves az po Novy most. Aspon dufam, ze mas na mysli expres! Pripada mi to ako velke riziko pre elektricku. Som totiz zastancom zasady, ze kde jazdi elektricka nech nejazdi autobus. Potom by sa mohlo stat, ze BA dopadne ako KE, kde z jednej zastavky odchadza autobus cca kazdych 7-10 minut a elektrickovy pas ziva prazdnotou, lebo elektricka ide len raz za 20 minut. DNV a Novy most by som skor spajal cez Patronku a Mlynsku dolinu.
Jano: Co sa tyka mnou odprezentovaneho navrhu pre DNV, odhliadnuc od ciastocneho vylepsenia intervalu, ide o usporne opatrenie. DPB by na tom mohol usetrit paradne kilometre a obyvatelia DNV by mali lepsiu dopravu (myslim).
Este ste mi stale neodpovedali: Kde sa v rannej spicke berie tolko ludi od VW, ze zapracu 3/4 autobusu?
XxX
20> Opletalova - Lamač (cez Alexyho)
21> AZ VW - Nivy
34 (ex 22)> Podhorské(obr.pred Ternom)-Racko (cez Dubravku /do Dnv by isli iba urcene spoje->bola by doplnok pre linku 24/
23> Podhorské - Trnavské Mýto
24 (ex.101) Opletalova - Novy Most
92> VW - Dolnozemska
121> Podhorské - AS NiVy
(ak ste si vsimli, Lamač je najblizsia Mestská časť a nejde nám tam priamy spoj! 20 by sa mohla napojiť na 35 s ušetrilo by sa par vozov)
Cele toto sa asi neda zrealizovať a navyše DNV neni Petržalka takže 7 liniek je luxus.
V prvom rade verme, Že sa postaví obratisko, ktoré som ja nazval PODHORSKÉ (zástavka M.Marečka by sa zrušila z dôvodu že nástupisko luniek 23,34,121 je o 50 metrov vedľa.
(myslím si, že laikovi z BA (nebol ešte v dnv) podhorské na BUSE Trans. pripomenie, že to bude niekde pod horami v Dnv. To ako keby bolo obratisko PRI DUNAJI v čunove! Viete, že konečná je niekde pri Dunaji! Frenky, pošleš mi to, čo ti odpisal DP?
Ja ti tiež pošlem.