XxX: 1201 bola na 121/122/21 dost stabilne este pred aj v roku 2000 
Jano: Podla mna obnovenie 101ky by nebolo koncepcne riesenie. Ovela rozumejsie sa mi zda to, keby sa zabezpecilo, aby do mesta prisla elektricka rychlejsie ako teraz - t.j. redukcia zastavok, uplna preferencia (nie to, co je na Alexyho - ved to nie je preferencia, ale 200000 vyhodenych do luftu!), rekonstrukcia trate Dolne Krcace - Pri krizi. Je to teraz financne narocnejsie, ale v buducnosti by sa v porovnani s nakladmi na 101ku tie prachy urcite vratili.

Jano: Podla mna obnovenie 101ky by nebolo koncepcne riesenie. Ovela rozumejsie sa mi zda to, keby sa zabezpecilo, aby do mesta prisla elektricka rychlejsie ako teraz - t.j. redukcia zastavok, uplna preferencia (nie to, co je na Alexyho - ved to nie je preferencia, ale 200000 vyhodenych do luftu!), rekonstrukcia trate Dolne Krcace - Pri krizi. Je to teraz financne narocnejsie, ale v buducnosti by sa v porovnani s nakladmi na 101ku tie prachy urcite vratili.


ma niekto pre mna vysvetlenie?
XxX
20> Opletalova - Lamač (cez Alexyho)
21> AZ VW - Nivy
34 (ex 22)> Podhorské(obr.pred Ternom)-Racko (cez Dubravku /do Dnv by isli iba urcene spoje->bola by doplnok pre linku 24/
23> Podhorské - Trnavské Mýto
24 (ex.101) Opletalova - Novy Most
92> VW - Dolnozemska
121> Podhorské - AS NiVy
(ak ste si vsimli, Lamač je najblizsia Mestská časť a nejde nám tam priamy spoj! 20 by sa mohla napojiť na 35 s ušetrilo by sa par vozov)
Cele toto sa asi neda zrealizovať a navyše DNV neni Petržalka takže 7 liniek je luxus.
V prvom rade verme, Že sa postaví obratisko, ktoré som ja nazval PODHORSKÉ (zástavka M.Marečka by sa zrušila z dôvodu že nástupisko luniek 23,34,121 je o 50 metrov vedľa.
(myslím si, že laikovi z BA (nebol ešte v dnv) podhorské na BUSE Trans. pripomenie, že to bude niekde pod horami v Dnv. To ako keby bolo obratisko PRI DUNAJI v čunove! Viete, že konečná je niekde pri Dunaji! Frenky, pošleš mi to, čo ti odpisal DP?
Ja ti tiež pošlem.