Turbo> To mi hovoris z duse! Naozaj treba ochotu! teraz ma ale pravdu DPB -> ved nam sem predsa nebude pchat linku ked DNV nema o nu zaujem!!!
vysvetlim> DNV (obyvatelia) by takuto linku prijali ale DNV (zastupitelstvo- cize Mraz a pod.) sa k tomu nejak nevyjadruju! Preto to formalne vyznie aj tak, ze Dnv linku nechce! Uz to opakujem po sty krat!!! Vybudovanie asfaltoveho obratiska moze trvat max. 3dni! A nieje to financne narocne!!!
Turbo, ty si si tiez vsimol, ze rano v spicke chodia iba Ikarusy 435,280 a Karosy! Tieto busy maju viac sedadiel, na ukor miest na statie! A jedno miesto na sedenie = 3 miesta na statie ak je bus Natlakovany!
Ale v spicke si prijde Ikarus 283 z malym poctom na sedenie na ukor vyssej kapacity.
K Mokrohajskej> Turbo, ja nastupujem na S.Kralika
co znamena, ze vzdy som vylisovany na dverach! A teraz si predstav, že bus meska -> je 7.20 a 7.37 mi ide 81ka a autobusík si zastaví na Mokrohájskej, otvoria sa dvere, babička ma vytlačí, zakomplexovaný vodič to hneď využije, kozmickou rýchlosťou si zavre dvere, a zdrhá preč. K tomu sa prizerá iná babka, ktorá čaká na 30ku! A že DPB chce šetriť. Zastavenie a odštartovanie zo zástavky ide tiež do benzína.
vysvetlim> DNV (obyvatelia) by takuto linku prijali ale DNV (zastupitelstvo- cize Mraz a pod.) sa k tomu nejak nevyjadruju! Preto to formalne vyznie aj tak, ze Dnv linku nechce! Uz to opakujem po sty krat!!! Vybudovanie asfaltoveho obratiska moze trvat max. 3dni! A nieje to financne narocne!!!
Turbo, ty si si tiez vsimol, ze rano v spicke chodia iba Ikarusy 435,280 a Karosy! Tieto busy maju viac sedadiel, na ukor miest na statie! A jedno miesto na sedenie = 3 miesta na statie ak je bus Natlakovany!
Ale v spicke si prijde Ikarus 283 z malym poctom na sedenie na ukor vyssej kapacity.
K Mokrohajskej> Turbo, ja nastupujem na S.Kralika
co znamena, ze vzdy som vylisovany na dverach! A teraz si predstav, že bus meska -> je 7.20 a 7.37 mi ide 81ka a autobusík si zastaví na Mokrohájskej, otvoria sa dvere, babička ma vytlačí, zakomplexovaný vodič to hneď využije, kozmickou rýchlosťou si zavre dvere, a zdrhá preč. K tomu sa prizerá iná babka, ktorá čaká na 30ku! A že DPB chce šetriť. Zastavenie a odštartovanie zo zástavky ide tiež do benzína.
Jano
- presmerovanie linky 34 cez staru Dubravku ( to by bola obchadza a keby to malo chodit este aj do DNV - urcite nerealne pri dnesnej fin, sit. )
- aj 35 mala chodit cez Stepnu na Zatevnu ( byvala konecna 37 ), ale to by bolo pre DPB financne neunosne, pretoze by musel byt na 35 nasadeny o jeden autobus viacej - opat vsetko krachuje na financiach
- mestska cast by si chcela vydobit i autobus chodiaci na Kramare ( obdoba byvalej 351 ), ktoru by si MU aspon ciastocne hradil
Tie navrhy ohladom DNV su zaujimave, ale myslim, ze nerealne ( presne ako si napisal ze i financne neunosne, aspon v terajsej situacii ), ale minimalne za obnovenie 101 by som hlasoval vsetkymi 10-timi. To bol jeden z najlepsich spojov ( ale bolo ich viac - vid ex 106, 112, 115 )