Martin Fundarek: No ano. O tych par prejazdoch som vedel. Ja som vsak doma zvyknuty na system, kde vozidla idu v rezime takmer "co spoj, to ina linka". Tych par prejazdov v BA je naozaj oproti tomu nic. 
frenky: Pokial si svoj sen pisal aj sem do fora, je mozne, ze som ho kedysi cital, vryl sa mi do podvedomia a teraz som ho vytiahol opat na svetlo. A mozno ani nie a mali sme obaja rovnaky napad - to sa stava casto.
XxX: Mne sa velmi nepozdava expres c. 24 z DNV pozdlz elektrickovej trate z Dubravky cez Karlovu Ves az po Novy most. Aspon dufam, ze mas na mysli expres! Pripada mi to ako velke riziko pre elektricku. Som totiz zastancom zasady, ze kde jazdi elektricka nech nejazdi autobus. Potom by sa mohlo stat, ze BA dopadne ako KE, kde z jednej zastavky odchadza autobus cca kazdych 7-10 minut a elektrickovy pas ziva prazdnotou, lebo elektricka ide len raz za 20 minut. DNV a Novy most by som skor spajal cez Patronku a Mlynsku dolinu.
Jano: Co sa tyka mnou odprezentovaneho navrhu pre DNV, odhliadnuc od ciastocneho vylepsenia intervalu, ide o usporne opatrenie. DPB by na tom mohol usetrit paradne kilometre a obyvatelia DNV by mali lepsiu dopravu (myslim).
Este ste mi stale neodpovedali: Kde sa v rannej spicke berie tolko ludi od VW, ze zapracu 3/4 autobusu?

frenky: Pokial si svoj sen pisal aj sem do fora, je mozne, ze som ho kedysi cital, vryl sa mi do podvedomia a teraz som ho vytiahol opat na svetlo. A mozno ani nie a mali sme obaja rovnaky napad - to sa stava casto.
XxX: Mne sa velmi nepozdava expres c. 24 z DNV pozdlz elektrickovej trate z Dubravky cez Karlovu Ves az po Novy most. Aspon dufam, ze mas na mysli expres! Pripada mi to ako velke riziko pre elektricku. Som totiz zastancom zasady, ze kde jazdi elektricka nech nejazdi autobus. Potom by sa mohlo stat, ze BA dopadne ako KE, kde z jednej zastavky odchadza autobus cca kazdych 7-10 minut a elektrickovy pas ziva prazdnotou, lebo elektricka ide len raz za 20 minut. DNV a Novy most by som skor spajal cez Patronku a Mlynsku dolinu.
Jano: Co sa tyka mnou odprezentovaneho navrhu pre DNV, odhliadnuc od ciastocneho vylepsenia intervalu, ide o usporne opatrenie. DPB by na tom mohol usetrit paradne kilometre a obyvatelia DNV by mali lepsiu dopravu (myslim).
Este ste mi stale neodpovedali: Kde sa v rannej spicke berie tolko ludi od VW, ze zapracu 3/4 autobusu?
Jano
- presmerovanie linky 34 cez staru Dubravku ( to by bola obchadza a keby to malo chodit este aj do DNV - urcite nerealne pri dnesnej fin, sit. )
- aj 35 mala chodit cez Stepnu na Zatevnu ( byvala konecna 37 ), ale to by bolo pre DPB financne neunosne, pretoze by musel byt na 35 nasadeny o jeden autobus viacej - opat vsetko krachuje na financiach
- mestska cast by si chcela vydobit i autobus chodiaci na Kramare ( obdoba byvalej 351 ), ktoru by si MU aspon ciastocne hradil
Tie navrhy ohladom DNV su zaujimave, ale myslim, ze nerealne ( presne ako si napisal ze i financne neunosne, aspon v terajsej situacii ), ale minimalne za obnovenie 101 by som hlasoval vsetkymi 10-timi. To bol jeden z najlepsich spojov ( ale bolo ich viac - vid ex 106, 112, 115 )