Nová rýchlodráha do Petržalky (a neskôr aj inde), ktorá by sa budovala za Ďurkovského primátorstva bude aj tak na rozchode 1435 mm, nech si dorastenci DPB na iMHD píšu čo chcú. Skutočne rozhodovať o tom budú našťastie iní. V úsekoch spoločných s doterajšou električkou sa aj tak trate musia rekonštruovať lebo sú v katastrofálnom stave a tak sa urobí trať dvojrozchodová aby na nej mohli premávať aj súčasné električky.
Andrej (Anndy008)
No nezastavam Turbov nazor, ani nie som extra odbornik. Mozno v Inekone nemaju radi 1000-ky. Ale prave preto som sa rozpraval s jednym chlapikom - (so skodovky) o tom, aky by bol problem prisposobit napr. Astru na 1000, a vseobecne o rozchodoch.
Jednak, to musim priznat, podporil turbov nazor - rozdiel v cene mezi 1000 a 1435 je minimalny az ziaden.
Ale podla jeho nazoru nemusi mat vzdy 1000-ka vyznam. Resp. islo o uvahu, v akej pozici je (ci v blizkej dobe bude) vyrobca elin (sucasny vyrobcovia) a jednotlive zadavatelske DP. Je mozen, ze za urcitiych okolnosti si vyrobcovia budu vnucovat urcite podmienky DP (rozchoda a pod.), ale aj opacne. Zavisi od okolnosti.
Ak chces, tak ti prepis mailov mozem poslat na mail. Najdes ma aj na icq #48673691 (Anndy).
Uvadzal som tu aj niekde do diskusie - ale skor to najdem v mojich mailoch.