Nová rýchlodráha do Petržalky (a neskôr aj inde), ktorá by sa budovala za Ďurkovského primátorstva bude aj tak na rozchode 1435 mm, nech si dorastenci DPB na iMHD píšu čo chcú. Skutočne rozhodovať o tom budú našťastie iní. V úsekoch spoločných s doterajšou električkou sa aj tak trate musia rekonštruovať lebo sú v katastrofálnom stave a tak sa urobí trať dvojrozchodová aby na nej mohli premávať aj súčasné električky.
Zrebec
Frenky : Klbata 22 by sa uzivila uz aj v dnesnej situacii... Osobne som tym busom isty cas pravidelne jazdil (22/20, to je jedno) a vzdy boli natrepane, ze "sardinkova konzerva" je slaby vyraz. Treba si uvedomit, ze to nieje len spoj DNV - elektricka do mesta, ale ze z DNV chodi kopa deti do zakladnej skoly, ako i na gympel (Bilikova) ci strednu elektrotechnicku (Adlerka). Takze pocas spiciek je to naozaj strasne. Preto na 22 by boli klbaky idealne, lebo premava len v spicke. A nevidim dovod, preco neist cez staru dubravku - kilometricky sa to moc neprejavi a ludia maju dalsi pripoj na elektricku...