Pvvs: bigmac a ja tu argumentujeme faktami a skutocnostami, ktore su technicky a prakticky podlozene. Skus si najprv precitat poslednych 10 stran diskusneho fora a skus sa dostat do hlbky problemu. Ja viem, ze ked ti ukazem tramvaj, tak mi povies rok vyroby, ake to ma vzhlad, a vies mozno teoreticky princip pohonu a regulacie, ale asi si to v zivote nevidel v praxi.
BMko
cO SA TYKA CIERNEJ SKRINKY, TAK ZAPISUJE RYCHLOST, SMER JAZDY A ESTE NEAKE VECI, VRAVEL MI TO 1018 A VRAJ TO ROBI ZAZNAM CELEHO DNA. ALE JA SOM TVRDIL, ZE LEN POSLEDNYCH 300m, ALE NEVADIL SOM SA. TO JE JEDNO, ZAZNAM SA TAM VYKONAVA. A KONTROLA Z DRAZNEHO URADU, MOZE PREVADZKU TRAMVAJE ZASTAVIT OKAMZITE AKO VODIC PREPNE REVERZ. TO JE KUSOK VIDITELNE, NEMYSLIS??
tak mi potom vysvetli naco je oficialne zapojenie reverzu tak ako si tu opisal, ked je zakazane prepinat reverz? Mne to totiz nezapada do logiky, na co sa vlastne ta uprava robila??